گوشی قدرتمند وان پلاس ۱۱ با جزیره دوربین الهام گرفته از سیاه چاله فضایی رونمایی شد

جدیدترین گوشی وان پلاس به عنوان پرچمدار جدید این شرکت مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل جدید رونمایی شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس طی یک مراسم آنلاین از جدیدترین گوشی خود برای بازار چین رونمایی کرد. این کمپانی به عنوان زیر مجموعه اوپو، اعلام کرد گوشی وان پلاس ۱۱ […]

جدیدترین گوشی وان پلاس به عنوان پرچمدار جدید این شرکت مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل جدید رونمایی شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس طی یک مراسم آنلاین از جدیدترین گوشی خود برای بازار چین رونمایی کرد. این کمپانی به عنوان زیر مجموعه اوپو، اعلام کرد گوشی وان پلاس ۱۱ تا ماه آینده بصورت بین المللی نیز عرضه میشود. وان پلاس ۱۱ به عنوان جانشین نسخه قبلی خود تغییرات زیادی به خود دیده است. در پنل پشتی این گوشی جزیره دوربین به شکل دایره قرار گرفته که به گفته وان پلاس الهام گرفته از سیاه چاله فضایی است.

طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، وان پلاس ۱۱ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز است و به همراه ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR5X عرضه خواهد شد. نمایشگر ۶.۷ اینچی آن نیز دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است. حافظه ذخیره سازی این گوشی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت است و در پنل پشتی سه دوربین با لنز هسل بلاد قرار دارد.

انرژی گوشی وان پلاس ۱۱ را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین میکند که از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد.

طبق گزارش جی اس ام آرنا، پنل پشتی گوشی وان پلاس ۱۱ شامل ۳ دوربین است که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل به همراه لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار تشخیص فاز است، همراه با آن یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین پرتره ۳۲ مگاپیکسلی نیز قرار دارد. ویژگی حسگر تشخیص نور رنگ چند طیفی ۱۳ کاناله نیز در این گوشی پشتیبانی می شود. هنوز جزئیات دقیقی در مورد این حسگر منتشر نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال