نقش ربات‌ها در بیمارستان‌های چین در مقابله با ویروس کرونا

با شیوع کرونا در کشور چین، پزشکان چینی سعی دارند تا از ربات ها بعنوان دستیار استفاده کنند. آمادگی کامل بیمارستان های چین برای مقابله با این ویروس باعث شده است تا بسیاری از آنها ربات های دستیار را به خدمت بگیرند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز، هم اکنون شاهد تعداد زیادی از […]

با شیوع کرونا در کشور چین، پزشکان چینی سعی دارند تا از ربات ها بعنوان دستیار استفاده کنند. آمادگی کامل بیمارستان های چین برای مقابله با این ویروس باعث شده است تا بسیاری از آنها ربات های دستیار را به خدمت بگیرند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز، هم اکنون شاهد تعداد زیادی از ربات ها بعنوان نیروهای دستیار پزشک در بیمارستان های شهرهای گوانگژو ، جیانگشی ، چنگدو ، پکن ، شانگهای و تیانجین چین هستیم. این ربات ها با استفاده از اینترنت نسل 5 قادر هستند تا ارتباز بین بیمار و پزشک را برقرار کرده و بطور ایمن داروها را به بیماران مبتلا تحویل دهند. بدین ترتیب دیگر نیاز به حضور نیروهای پزشکی در مناطق قرنطینه نبوده و خدمات درمانی بهتر انجام خواهد شد.

حضور ربات ها بر بالین بیمار خطر انتقال این ویروس را کاهش داده و همچنین نیاز به نیزوی انسانی نیز کمتر خواهد شد. علاوه بر روبات های دستیار، برخی دیگر از ربات ها به عنوان نیروی ضدعفونی کننده در بیمارستان ها فعالیت می کنند. برخی دیگر از انواع ربات ها نیز به داخل مناطق شهری ارسال میشوند تا بتوانند میزان سلامت و وضعیت جسمانی مانند دمای بدن را در مناطق پرجمعیت اندازه گیری و بررسی کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال