تجربه ترسناک یکی از کاربران گلکسی اس ۲۳ از هوش مصنوعی Remaster سامسونگ

یکی از کاربران گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا تجربه خود را از قابلیت ریمستر این گوشی به اشتراک گذاشت که از نظر وی ترسناک بوده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دارنده گلکسی اس ۲۳ هنگام استفاده از هوش مصنوعی این گوشی متوجه شد این ویژگی برای نوزاد هفت ماهه دندان های […]

یکی از کاربران گوشی گلکسی اس ۲۳ اولترا تجربه خود را از قابلیت ریمستر این گوشی به اشتراک گذاشت که از نظر وی ترسناک بوده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دارنده گلکسی اس ۲۳ هنگام استفاده از هوش مصنوعی این گوشی متوجه شد این ویژگی برای نوزاد هفت ماهه دندان های ترسناکی اضافه کرده است. این قابلیت که مبتنی بر هوش مصنوعی است به طور پیش فرض از برنامه های گالری اختصاصی سامسونگ محسوب میشود که نقش اپلیکیشن مدیریت تصاویر نیز برعهده دارد. سامسونگ این ویژگی را با هدف بهبود ظاهر عکس ها طراحی کرده است. طبق ادعای سامسونگ ویژگی ریمستر می تواند به طور خودکار سایه ها و بازتاب های نور را از تصاویر کاربران حذف کند و به آنها جلوه بهتری ببخشد.

همچنین سامسونگ در این ویژگی از هوش مصنوعی برای ارائه این قابلیت استفاده کرده است. اما به طور خاص به آن اشاره نمی کند. بررسی های پتاپیکسل روی این ویژگی نشان میدهد که این قابلیت تنها یک تنظیم کننده نور و سایه گوشی محسوب می شود. اکنون نیز یکی از کاربران گلکسی اس ۲۳ اولترا در حال استفاده از این قابلیت متوجه شد که ویژگی ریمستر به چهره فرزند هفت ماهه وی ویژگی هایی مانند دندان اضافه کرده که در حالت طبیعی به آن نیازی نیست.

پتاپیکسل برای بررسی بیشتر از این هوش مصنوعی روی تصاویر نوزادان دیگر نیز استفاده کرد و متوجه شد این قابلیت روی تمامی تصاویر به طور ترسناکی دندان‌هایی غیرطبیعی اضافه می کند. سوال اصلی در اینجا این است که قابلیت ریمستر سامسونگ تا حدی توانایی پردازش تصاویر و آزادی برای تغییر آن را دارد. ویدیو های منتشر شده در در مورد این ویژگی نیز از اضافه کردن دندان ها در بخش هایی که نباید دندان به آنها اضافه شود،حکایت دارد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال