نسل دوم اپل واچ اولترا با صفحه نمایش بزرگتر و مجهز به تراشه جدید معرفی شد

اپل در کنفرانس شب گذشته از اپل واچ اولترا نسل دوم بهمراه اپل واچ سری ۹ رونمایی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل از نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ اولترا رونمایی کرد. طراحی ظاهری این ساعت نسبت به نسل قبل تغییری نداشته است. مشخصات فنی آن شاهد تغییراتی بوده که […]

اپل در کنفرانس شب گذشته از اپل واچ اولترا نسل دوم بهمراه اپل واچ سری ۹ رونمایی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل از نسل جدید ساعت هوشمند اپل واچ اولترا رونمایی کرد. طراحی ظاهری این ساعت نسبت به نسل قبل تغییری نداشته است. مشخصات فنی آن شاهد تغییراتی بوده که باعث شده است تا اکنون این ساعت قابلیت‌های تازه و جدیدی را ارائه کند.

اپل واچ اولترا ۲ مجهز به تراشه جدید اس ۹ است که از آن در اپل واچ سری ۹ نیز استفاده شده است. با کمک این تراشه انیمیشن‌ها بسیار روان‌تر نمایش داده شده و همچنین بهبودهایی در عملکرد پایش فعالیت‌های قلب ایجاد شده است.

طراحی این ساعت شباهت زیادی به نسل قبلی آن داشته و طبق ادعای اپل اکنون در ساخت ۹۵ درصد از بدنه آن از تیتانیوم بازیافت شده استفاده شده است.

این ساعت هوشمند دارای بزرگترین صفحه نمایش نسبت به دیگر اپل واچ ها است. همچنین روشنایی حداکثر ۳۰۰۰ نیت را ارائه خواهد کرد. این رقم استثنایی می‌تواند به نمایش آسان محتوا در محیط‌های پر نور کمک کند.

در حالت ذخیره انرژی این ساعت می‌تواند حداکثر ۷۲ ساعت شارژدهی داشته باشد. این در حالی است که نسل پیشین تنها به مدت ۶۰ ساعت در این حالت امکان شارژدهی داشته است.

تراشه به کار رفته در اپل واچ اولترا ۲ کاملاً جدید و از سری نوع پردازنده‌هایی است که می‌تواند ویژگی‌های تازه‌ای را ارائه کند. از جمله مهمترین ویژگی آن می‌توان به قابلیت Double Tap اشاره کرد. با این قابلیت بدون لمس ساعت هوشمند می‌توان با آن تعامل داشته و فعالیت‌های نظیر کنترل تماس، آلارم و غیره را انجام داد. همچنین به کارگیری تراشه U2 جدید در این ساعت امکان پیدا کردن مکان دقیق دیگر گجت‌ها را به کاربران خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال