برگزاری هفتمین دوره از مسابقات برنامه نویسی تلفن همراه

ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است، تا به امروز 6 دوره از مسابقات خود را برگزار کرده و امسال از تاریخ 28 تا 30 شهریور ماه نیز میزبان تیم های شرکت کننده در دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود. این تیم ها در یک فرصت 48 ساعته […]

ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است، تا به امروز 6 دوره از مسابقات خود را برگزار کرده و امسال از تاریخ 28 تا 30 شهریور ماه نیز میزبان تیم های شرکت کننده در دانشگاه صنعتی شریف خواهد بود. این تیم ها در یک فرصت 48 ساعته می توانند با همراهی یکدیگر یک برنامه مخصوص تلفن همراه را، طراحی و اجرا کرده و توسط داوران مسابقه رتبه بندی شوند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، تیم های شرکت کننده معمولا 2 تا 4 نفره و شامل برنامه‌نویس، گرافیست و ایده‌پرداز است که در طول 48 ساعت مدت مسابقه، اجازه ترک مکان ماراتون را نداشته و باید در قرنطینه باشند. در مدت این 48 ساعت، تیم های شرکت کننده فرصت دارند تا تحت نظارت داوران، یک نسخه اولیه از برنامه تلفن همراه را در حوزه های مشخص شد، طراحی و اجرا کنند. تیم های برتر به انتخاب داوران حق این را دارند تا بار دیگر در رقابت شرکت کرده و برنامه خود را مجددا جهت پیروزی نهایی ارائه دهند.

ثبت نام در این مسابقه رایگان و کلیه هزینه ها اعم از هزینه های اسکان، غذا و اینترنت پرسرعت نیز بر عهده برگزارکننده‌ی ماراتون خواهد بود. جوایز نفرات اول تا سوم این ماراتون به ترتیب، 10 میلیون تومان، 3 میلیون تومان و 2 میلیون تومان خواهد بود. هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعدادها، ایده های ناب و کمک به ورود افراد توانمند در این حوزه به یازار کار است. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیش تر به سایت مسابقه مراجعه کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال