مشخصات فنی وان پلاس اوپن به لطف رندرهای فاش شده لو رفت

مشخصات مربوط به اولین گوشی تاشو وان پلاس از طریق رندرهای منتسب به آن فاش شد. اکنون اطلاعات این گوشی و طراحی آن از زوایای مختلف منتشر شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس اولین گوشی تاشو خود به نام وان پلاس اوپن را به زودی رونمایی می کند. پیش […]

مشخصات مربوط به اولین گوشی تاشو وان پلاس از طریق رندرهای منتسب به آن فاش شد. اکنون اطلاعات این گوشی و طراحی آن از زوایای مختلف منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس اولین گوشی تاشو خود به نام وان پلاس اوپن را به زودی رونمایی می کند. پیش از این رندرهای cad این گوشی منتشر شده بود.

طی روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر ایجاد تغییرات در گوشی وان پلاس اوپن منتشر شده بود. اکنون نشریه اسمارت پریکس رندرهای اصلی این گوشی را فاش کرده است. به نظر می رسد طبق این رندرهای تغییرات ایجاد شده بیش از انتظارات گذشته است.

طبق این رندرها سایز این گوشی کوچکتر شده و اسپیکرها نیز اکنون به بخش کناری رفته اند. همچنین تغییراتی در فریم دستگاه نیز ایجاد شده است. دوربین سلفی به جای بالا سمت چپ اکنون در سمت راست قرار دارد. علاوه بر آن لوگوی هسل بلاد نیز به صورت H درآمده و در حال حاضر در بالای حسگر لایدار قرار دارد.

این گوشی دارای اسلایدر هشدار بوده و حسگر اثر انگشت نیز تغییر مکان داده و به دکمه پاور اضافه شده است. وان پلاس برای پوشش پشت دستگاه از چرم غیر اصل استفاده کرده است. طبق شایعات این گوشی دارای نمایشگر ۷.۸ اینچ داخلی و ۶.۳ اینچ خارجی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال