ربات انسان نمای تسلا بات در رویداد AI Day به نمایش گذاشته شد

ایلان ماسک نوعی ربات انسان نما به نام تسلا بات را در مراسم آنلاین  AI Dayرونمایی کرد. وی اعلام کرد تمرکز این شرکت در سال آینده میلادی بر روی توسعه ربات انسان نما خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات تسلا بات محصول جدید تسلا است که در آینده نزدیک به […]

ایلان ماسک نوعی ربات انسان نما به نام تسلا بات را در مراسم آنلاین  AI Dayرونمایی کرد. وی اعلام کرد تمرکز این شرکت در سال آینده میلادی بر روی توسعه ربات انسان نما خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ربات تسلا بات محصول جدید تسلا است که در آینده نزدیک به طور رسمی رونمایی خواهد شد. ایلان ماسک پس از نمایش ماکتی از ربات تسلابات آن را جهت استفاده در کارهای تکراری و خسته کننده و یا خطرناک مناسب دانست.

 احتمال می رود این ربات در خودروهای خودران این شرکت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. ربات انسان‌نمای تسلا بات در داخل شرکت تسلا ساخته خواهد شد. این ربات حدود ۱۷۲ سانتی متر قد و وزن آن ۵۶ کیلوگرم و از جنس نمایشگر خواهد بود.

به گفته شرکت تسلا ربات تسلا بات می تواند کارهایی را با ایمنی پرخطر به راحتی انجام دهد. همچنین برنامه‌ریزی برای انجام کارهای تکراری و خسته کننده نیز از وظایف این ربات خواهد بود. ایلان ماسک در مورد آن گفته است: این ربات در آینده گزینه مناسبی در انجام کارهای فیزیکی خواهد بود و کارایی آن با انجام دادن چنین فعالیت هایی تغییر نخواهد کرد.

در انتهای مراسم ماکت طرح هایی از ربات انسان نمای تسلا نمایش داده شد. هدف از ساختم آن را نیز به کار گیری در خودروهای خودران دانسته اند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال