دور سوم مسابقات برنامه نویسی تیم کاپ

مسابقاتی جهت طراحی اپلیکیشن های موبایلی در حوزه کودک و نوجوان توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود. تیم کاپ که نام این مسابقات به منظور تولید اپلیکیشن های اندرویدی است، دور سوم مسابقات خود را امسال برگزار می کند. علاقه مندان به شرکت در این دوره باید تا 30 مهرماه جاری، ثبت نام کرده […]

مسابقاتی جهت طراحی اپلیکیشن های موبایلی در حوزه کودک و نوجوان توسط دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود. تیم کاپ که نام این مسابقات به منظور تولید اپلیکیشن های اندرویدی است، دور سوم مسابقات خود را امسال برگزار می کند. علاقه مندان به شرکت در این دوره باید تا 30 مهرماه جاری، ثبت نام کرده و طرح اولیه خود را ارسال کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، برنامه نویسان به منظور شرکت در این دوره از مسابقات “تیم کاپ”، باید ابتدا طرح اولیه خود را به منظور دریافت تایید هیات داوران بفرستند. پس از تایید از سوی داوران، تیم های برگزیده 30 روز فرصت دارند تا طرح خود را آماده سازی کرده و سپس تیم های منتخب که از فاز اول این مسابقه سربلند بیرون آیند؛ امکان تجاری سازی اپلیکیشن خود را خواهند داشت.

جایزه این مسابقه به صورت نقدی و حمایتی جهت توسعه و تجاری سازی اپلیکیشن های منتخب می باشد. مهمترین فاکتورهای ارزیابی، جذابیت طرح، کاربری بودن آن،  قابلیت توسعه، تجاری سازی و داشتن روشهای درآمد زایی، اندازه بازار و معقول بودن زمان اجرای آن از نظر فنی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال