ربات دو چرخ مامور امنیتی جدید در سوئیس شد

جدیدترین نگهبان امنیتی در سوییس یک ربات دو چرخ است که مسئول گشت زنی شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وجود نگهبانان امنیتی می تواند بسیار مهم و ضروری باشد. اما هزینه بالای آن باعث می‌شود تا نتوان در همه مکان ها از این نگهبان ها استفاده کرد. اکنون مردم سوییس […]

جدیدترین نگهبان امنیتی در سوییس یک ربات دو چرخ است که مسئول گشت زنی شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وجود نگهبانان امنیتی می تواند بسیار مهم و ضروری باشد. اما هزینه بالای آن باعث می‌شود تا نتوان در همه مکان ها از این نگهبان ها استفاده کرد.

اکنون مردم سوییس یک ربات دو چرخ را به عنوان نگهبان در حال چرخش زنی مشاهده کردند. این ربات متعلق به یک استارتاپ از موسسه فدرال زوریخ است که می تواند جایگزین نگهبان های امنیتی شود. این اینترنت با نام Ascento توانسته برای نخستین بار از این ربات برای انجام این کار در شرکت Securitas AG استفاده کند.

در ویدئویی که موسسه فدرال زوریخ منتشر کرده است ربات مورد نظر بسیار چابک بوده و می تواند در بسیاری از مکان ها به عنوان ناظر و یا نگهبان گشت زنی کند. همچنین قابلیت های بسیاری نیز برای این ربات در زمینه نظارت تعریف شده است. اما این ربات چگونه می تواند حتی انسان را بگیرد. در سال ۲۰۱۹ عملکرد یک ربات پر مقابل زنی که نیاز به کمک داشت خبر ساز شد. ربات گشت زن به جای کمک به زن از او خواست تا از سر راهش کنار برود.

ماه گذشته نیز پلیس نیویورک تعدادی از ربات های گشت زن را برای گشت زنی در ایستگاه های مترو و برای مبارزه با جرم و جنایت معرفی کرد. طبق گزارشی که در این مورد منتشر شد این ربات ها قرار است به صورت آزمایشی در تابستان امسال مورد استفاده قرار بگیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال