مدل اولترا گوشی شیائومی ۱۳ تا دو ماه دیگر رونمایی می‌شود

شیائومی اخیرا دو مدل از خانواده گوشی های شیائومی ۱۳ یعنی مدل های استاندارد و پرو را روانه بازار کرده است. در حال حاضر نیز بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از مدل اولترا این گوشی هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا شایعه ای منتشر شده که نشان می دهد مدل اولترا […]

شیائومی اخیرا دو مدل از خانواده گوشی های شیائومی ۱۳ یعنی مدل های استاندارد و پرو را روانه بازار کرده است. در حال حاضر نیز بسیاری از کاربران منتظر رونمایی از مدل اولترا این گوشی هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا شایعه ای منتشر شده که نشان می دهد مدل اولترا گوشی شیائومی ۱۳ در ماه می عرضه میشود. یک منبع معتبر فناوری به نام snoppytech اطلاعاتی را در این زمینه منتشر کرده است. به گفته این منبع گوشی قدرتمند و پرچم از شیائومی دو ماه دیگر رونمایی خواهد شد.

در کنار این گوشی تبلت سری شیائومی پد ۶ نیز معرفی میشود. همچنین هر دو محصول تا آخر همان ماه وارد بازار خواهند شد. طبق گفته شیائومی مدل اولترا این گوشی به بازارهای جهانی نیز عرضه خواهد شد. این در حالی است که گوشی های سری شیائومی ۱۲ اس و ۱۲ اس اولترا تنها در بازار چین عرضه شده بودند.

در حال حاضر گوشی های شیائومی ۱۳ و ۱۳ پرو در بازار جهانی قیمت نسبتا بالایی دارد. احتمالا مدل اولترا نیز به همین ترتیب با قیمت بالا به فروش می رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال