تحریم وی چت در آمریکا ضرری معادل با ۲۵ میلیارد دلار برای اپل خواهد داشت

 طبق تحلیل کارشناسان تحریم نرم افزار ویچت توسط ترامپ حدود ۲۵ میلیارد دلار ضرر برای کمپانی اپل در پی خواهد داشت. زیرا این اپلیکیشن روی محصولات اپل حدود ۷۵ درصد افزایش فروش این محصولات را در پی داشته است. همچنین با کاهش استفاده از این اپلیکیشن میزان تهیه اشتراک نیز کاهش خواهد یافت. به گزارش […]

 طبق تحلیل کارشناسان تحریم نرم افزار ویچت توسط ترامپ حدود ۲۵ میلیارد دلار ضرر برای کمپانی اپل در پی خواهد داشت. زیرا این اپلیکیشن روی محصولات اپل حدود ۷۵ درصد افزایش فروش این محصولات را در پی داشته است. همچنین با کاهش استفاده از این اپلیکیشن میزان تهیه اشتراک نیز کاهش خواهد یافت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گروه تحقیقی  Seeking Alphaمیگوید با کاهش ۷۵ درصدی فروش آیفون و آیپد در چین درآمد کمپانی اپل سالانه ۲۱ میلیارد دلار کاهش خواهد یافت. همچنین با کاهش حق اشتراک ها نیز چهار یا پنج میلیارد دلار ضرر اضافه نیز به مبلغ قبل اضافه خواهد شد. این رقم مربوط به متوسط درآمد اپل در چین است. به طور کلی ۷۵ درصد کاهش در فروش آیفون و آیپد به کاهش ۱۰ درصدی درآمد اپل منجر خواهد شد.

چین یکی از بازارهای مهم محصولات اپل به شمار می رود که تنها در سال گذشته باعث درآمد ۴۴ میلیارد دلاری برای این شرکت شده بود. از طرفی اپلیکیشن ویچت در میان کاربران چینی همانند یک سیستم عامل مهم بوده و از آن به عنوان یک شبکه اجتماعی و کاربردی استفاده می کنند. به همین دلیل اگر اپل از این اپلیکیشن بر روی ios استفاده نکند کاربران به سمت گوشی های اندرویدی خواهند رفت. پیش از این مینگ چی کو فعال فناوری نیز از ۳۰ درصد کاهش فروش آیفون به دلیل حذف ویچت خبر داده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال