هوآوی گوشی جدید خود را با اپلیکشن وی چت معرفی می کند

با رقابت گسترده میان تولید کننده های چینی تلفن‏های هوشمند، برای موفقیت در این بازار و همهمه ی برندها، تکنیک های جدید فروش لازم است. جایی که xiaomi با به کار گیری برخی تکنیک ها به موفقیت هایی دست یافت، هوآوی نیز مطمئنا روش های خود را در پیش خواهد گرفت. به گفته وال استریت […]

با رقابت گسترده میان تولید کننده های چینی تلفن‏های هوشمند، برای موفقیت در این بازار و همهمه ی برندها، تکنیک های جدید فروش لازم است. جایی که xiaomi با به کار گیری برخی تکنیک ها به موفقیت هایی دست یافت، هوآوی نیز مطمئنا روش های خود را در پیش خواهد گرفت.

به گفته وال استریت ژورنالز، هوآوی نرم افزار چت چینی وی چت را به عنوان یکی از کانال های عرضه ی گوشی کامل و جدید خود Huawei Honor 6 در نظر گرفته است.

این گوشی تمام عیار با پردازنده ی هشت هسته ای ساخت خود هوآوی، صفحه نمایش 5 اینچی با رزلوشن 1080*1920، دوربین 13 مگاپیکسلی و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد.

هوآوی که تنها بازار آسیا و چین را در اختیار داشت امیدوار است با استفاده از وی چت به گسترش چشم گیری در بازارش دست یابد. وی چت از کاربرانش خواسته است که قیمت دقیق این گوشی هوشمند را حدس بزنند و یک Huawei Honor 6 هدیه بگیرند. اکنون هوآوی هشت درصد از بازار چین را در اختیار دارد و با این میزان فروش در رتبه ی ششم در بازار گوشی های هوشمند این کشور قرار گرفته است.

به نظر می رسد هوآوی برای جا انداختن محصول جدید خود، طیف گسترده ی 400 میلیون کاربر را بسیار هوشمندانه انتخاب کرده، و اگر این استرانژی راه گشای Huawei Honor 6 باشد، شاهد حضور سایر تولید کننده ها در بازی های مجازی خواهیم بود.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال