قابلیت استفاده از پیام رسان واتساپ روی دو پلتفرم مختلف آزمایش می‌شود

واتساپ آزمایش قابلیت جدید خود برای استفاده همزمان از این پیام رسان در چند پلتفرم مختلف و یا انتقال چت بین گوشی های آیفون و گوشی های اندرویدی را آغاز کرده است.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از 9to5mac، واتساپ وب سیاست های جدیدی را در مورد پیام‌رسان خود […]

واتساپ آزمایش قابلیت جدید خود برای استفاده همزمان از این پیام رسان در چند پلتفرم مختلف و یا انتقال چت بین گوشی های آیفون و گوشی های اندرویدی را آغاز کرده است.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از 9to5mac، واتساپ وب سیاست های جدیدی را در مورد پیام‌رسان خود در پیش گرفته است. احتمالاً در آینده کاربران این پلتفرم می‌توانند به طور همزمان از آن روی دو دستگاه مختلف استفاده کنند. به زودی امکان انتقال چت بین آیفون و گوشی های اندرویدی نیز فراهم خواهد شد.

 طبق گزارش‌های منتشر شده در این مورد، پیامهای قابل انتقال شامل پیام های صوتی نیز خواهد بود. بدین ترتیب کاربران آیفون می توانند از واتساپ خود در سیستم عامل های مختلف استفاده کنند. در نسخه آزمایشی واتساپ این کاربران پس از به روز رسانی دیگر شاهد ناهماهنگی با گوشی‌های اندرویدی نخواهند بود. هنوز واتساپ اطلاعات بیشتری در مورد این قابلیت منتشر نکرده است. اما به نظر می‌رسد این پلتفرم با تغییر سیاست های خود قصد دارد تغییراتی روی این پیام رسان ایجاد کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال