استفاده از هوش مصنوعی در پیوند اعضا

محققان می گویند استفاده از هوش مصنوعی در پیوند اعضا می تواند انقلابی در این زمینه ایجاد کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، روش جدید محققان می تواند علاوه بر ایجاد انقلاب در سیستم پیوند، باعث ذخیره هزینه ها شود. محققان دانشگاه نیوکاسل در مورد روش خود می گویند: در روش بسته […]

محققان می گویند استفاده از هوش مصنوعی در پیوند اعضا می تواند انقلابی در این زمینه ایجاد کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، روش جدید محققان می تواند علاوه بر ایجاد انقلاب در سیستم پیوند، باعث ذخیره هزینه ها شود. محققان دانشگاه نیوکاسل در مورد روش خود می گویند: در روش بسته سلامت دیجیتال از فناوری تشخیص چهره هوش مصنوعی برای ارزیابی کیفیت یک عضو استفاده میکند.

این فناوری با نام ارزیابی کیفیت اندام OrQA می تواند در پیوند کلیه به ۲۰۰ بیمار و پیوند کبد به ۱۰۰ بیمار در بریتانیا بطور سالانه شود. نرم افزار OrQA قرار است طی یک مطالعه در سرویس سلامت بریتانیا آماده شود. کالین ویلسون، اسناد دانشگاه نیوکاسل در این مورد می گوید: بهترین درمان برای بیماران مبتلا به نارسایی اندام، پیوند است.

اما همواره به دلیل نگرانی از نحوه عملکرد صحیح اندام پس از پیوند نمی توان از آنها استفاده کرد. در نرم افزار توسعه یافته کیفیت اندام ها مورد بررسی قرار گرفته و نمره گذاری خواهد شد. این کار می توان. به عنوان پشتوانه ای برای جراح باشد. در نهایت نرم افزار OrQA میتواند تعداد پیوندهای نجات دهنده را افزایش دهد.

با توجه اینکه عضو بدن زمان محدودی برای پیوند دارد نیاز است تا تصمیمات درست و با سرعت گرفته شود. این نرم افزار می تواند بطور درست و کلیدی بافت را ارزیابی کند. این موضوع بسیار مهم است. زیرا در صورت مسدود شدن اندام با لخته خون امکان اتصال مجدد به سیستم خون گیرنده در پیوند وجود نخواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال