استفاده از کوچکترین حسگر عکاسی جهان در یک دوربین

کوچکترین حسگر عکاسی جهان توسط شرکت آمنی ویژن  (OmniVision) ساخته شده است. اکنون این حسگر قرار است در یک دوربین مورد استفاده قرار گیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، آمنی ویژن که سابقه تولید سنسورهای دوربین موبایل را دارد اکنون موفق شده است تا تولید کوچکترین حسگر عکاسی جهان را […]

کوچکترین حسگر عکاسی جهان توسط شرکت آمنی ویژن  (OmniVision) ساخته شده است. اکنون این حسگر قرار است در یک دوربین مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، آمنی ویژن که سابقه تولید سنسورهای دوربین موبایل را دارد اکنون موفق شده است تا تولید کوچکترین حسگر عکاسی جهان را به نام خود ثبت کند. این حسگر که OV6948 نام دارد با ابعادی حدود 0.575 در 0.575 در 0.232 به عنوان کوچکترین حسگر عکاسی جهان در کتاب گینس ثبت شده است. برای دیدن اجزای این حسگر باید از ذره بین استفاده شود و با چشم معمولی به سختی قابل مشاهده است.

آمنی ویژن قرار است از این حسگر در یک دوربین عکاسی و برای تهیه عکس های رنگی استفاده کند. این تراشه میتواند عکس هایی با عمق میدانی 120 درجه با فوکوس 3 تا 30 میلیمتر و ویدئوهایی با نرخ 30 فریم در ثانیه تهیه کند. هدف اصلی از ساخت این تراشه ، استفاده از آن در علم پزشکی و تهیه تصاویری از درون بدن و بخش هایی مانند قلب ، سلسله اعصاب ، نخاع و دیگر قسمت های غیرقابل مشاهده بدن بوده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال