اولین دوربین پریسکوپی در گوشی های سری ۱۲ آلترا شیائومی

یکی از اعضای قدرتمند خانواده گوشی های شیائومی ۱۲ سری ۱۲ اولترا است که احتمالاً این شرکت در ماه فوریه از آن رونمایی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از منبع معتبر Digital Chat Station و گزارش آن در شبکه ویبو، احتمالا معرفی شیائومی ۱۲ اولترا در فوریه و پس […]

یکی از اعضای قدرتمند خانواده گوشی های شیائومی ۱۲ سری ۱۲ اولترا است که احتمالاً این شرکت در ماه فوریه از آن رونمایی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از منبع معتبر Digital Chat Station و گزارش آن در شبکه ویبو، احتمالا معرفی شیائومی ۱۲ اولترا در فوریه و پس از فستیوال بهاره چین انجام می گیر.د در ابتدا نیز قرار است این گوشی هوشمند در دسترس کاربران چینی باشد. احتمالاً دوربین استفاده شده در پرچمدار بعدی شیائومی از نوع پریسکوپی سوپر تله فوتو است. این دوربین نتیجه همکاری شیائومی و کمپانی لایکا بوده است.

با توجه به گزارش‌های زیادی که از این گوشی منتشر شده احتمالاً در پنل پشتی آن یک دوربین چهارگانه قرار دارد که سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسل و مربوط به سامسونگ GN5 است. دیگر سنسور ها به ترتیب ۴۸ مگاپیکسل مجهز به زوم دو برابری یک ۴۸ مگاپیکسل با زوم ۵ برابری و یک سنسور ۴۸ مگاپیکسل با زوم ۱۰ برابری است. ماژول دوربین ها در پنل پشتی به شکل دایره است. طبق تصویری که از آن منتشر شده احتمالاً نمایشگر دومی در آن وجود ندارد. از مشخصات داخلی آن می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و شارژ سریع ۱۲۰ واتی اشاره کرد. احتمالاً نسخه حداکثری آن مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

منبع خبر آژانس خبری تکنا

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال