گوشی مفهومی شیائومی دارای لنزهای قابل تعویض است

شیائومی از یک گوشی مفهومی جدید رونمایی کرد که دارای لنزهای قابل تعویض شرکت لایکا است. شیائومی پیش از این از گوشی 12S اولترا رونمایی کرده بود که سنسور دوربین یک اینچی آن با همکاری لایکا توسعه داده شده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی مفهومی شیائومی نسخه استاندار 12S اولترا […]

شیائومی از یک گوشی مفهومی جدید رونمایی کرد که دارای لنزهای قابل تعویض شرکت لایکا است. شیائومی پیش از این از گوشی 12S اولترا رونمایی کرده بود که سنسور دوربین یک اینچی آن با همکاری لایکا توسعه داده شده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی مفهومی شیائومی نسخه استاندار 12S اولترا محسوب میشود که یک تغییر بزرگ بهمراه خود دارد.

در وسط این گوشی یک دوربین یک اینچی ۵۰.۳ مگاپیکسلی قرار داده شده که می تواند با لنزهای تعویضی لایکا M مورد استفاده قرار بگیرد. این سنسور از نوع سونی ۹۸۹ است و در مرکز ماژول قرار دارد. روی لنز از یاقوت کبود پوشیده شده است و می تواند آن را از عوامل بیرونی محافظت کند در حالیکه در کیفیت عکس تاثیر منفی خواهد داشت.

با توجه به محل قرارگیری این دوربین، تغییراتی در چینش دیگر دوربین ها ایجاد شد. دوربین اولترا واید در کنار ماژول قرار گرفت و به جای دوربین پریسکوپی در نسخه اصلی منتقل شد.

در ویدیویی که شیایومی به همین منظور منتشر کرده است می توان دید که برای اتصال لنز نیاز است تا ابتدا رینگ محافظتی که در اطراف ماژول قرار گرفته خارج شود. سپس با کمک یک مبدل لنز لایکا به گوشی متصل میشود. با توجه به اینکه با یک گوشی مفهومی روبرو هستیم نباید انتظار تولید انبوه این محصول را داشته باشیم. به گفته شیائومی تنها ده نمونه از این محصول تولیدی شده و برای هر کدام قیمت ۴۱.۲۱۰ دلار قیمت گذاری شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال