Thermaltake از فن های سری جدید Luna خود به صورت کامل رونمایی کرد

Thermaltake که از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات کامپیوتری در زمینه ی پاور، کیس، فن، ماوس و کیبورد و … می باشد، به صورت رسمی و با انتشار چندین تصویر، از سری جدید فن ها ال ای دی Luna خود در سایز های 120mm, 140mm و 200mm برای کیس رونمایی کرد. ایم فن های جدید که مخصوص کیس […]

Thermaltake که از بزرگترین تولیدکنندگان قطعات کامپیوتری در زمینه ی پاور، کیس، فن، ماوس و کیبورد و … می باشد، به صورت رسمی و با انتشار چندین تصویر، از سری جدید فن ها ال ای دی Luna خود در سایز های 120mm, 140mm و 200mm برای کیس رونمایی کرد.

ایم فن های جدید که مخصوص کیس طراحی و ساخته شده اند دارای لامپ های ال ای دی نیز می باشند که می توان به صورت اختیاری از آنها استفاده کرد. طراحی این فن ها به گونه ای می باشد که می توان از آنها به خوبی جهت خنک سازی کیس استفاده کرد و طراحی مخصوص پره های آن، سبب می شود تا بهترین حالت ممکن در ورود و خروج هوای گرم و سرد در کیس ایجاد شود.

86b

این فن ها در مدل های مختلفی با 7 پره، 9 پره و 11 پره عرضه شده اند که در کنار تضمین نمودن دور گردش بالا و ایجاد بهترین شرایط برای انتقال هوا، با طراحی خاص خود کمترین صدا را تولید خواهند کرد و شما را از شر سر و صدای زیاد فن ها خلاص می کنند.

86a

فن های سری Luna شرکت Thermaltake در رنگ های سفید، آبی و قرمز، به همراه سیستم ضد لرزش خود در سال جاری عرضه می شوند.

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال