[نمایشگاه خودرو دیترویت 2016] رونمایی BMW از خودروی M2 Coupe 2016؛ اتومبیلی جوان‌پسند

نیاز به خودروهای قدرتمند و کوچک، چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد و شرکت BMW نیز که به خوبی در زمینه‌ی معرفی اینگونه خودروها توانایی بسیار بالایی دارد، در نمایشگاه دیترویت 2016 از خودروی دو دَرِ M2 Coupe 2016 با ظاهری تهاجمی رونمایی نمود. موتور سه لیتری این خودرو به همراه توربو شارژرهای دوقولوی آن […]

نیاز به خودروهای قدرتمند و کوچک، چیزی نیست که بتوان آن را کتمان کرد و شرکت BMW نیز که به خوبی در زمینه‌ی معرفی اینگونه خودروها توانایی بسیار بالایی دارد، در نمایشگاه دیترویت 2016 از خودروی دو دَرِ M2 Coupe 2016 با ظاهری تهاجمی رونمایی نمود. موتور سه لیتری این خودرو به همراه توربو شارژرهای دوقولوی آن نیز باعث شده تا قدرت این اتومبیل به 365 اسب بخار برسد.

This 2016 BMW M2 Coupe looks like a future classic 2

شاید در اولین نگاه، شما نیز شیفته‌ی ظاهر بسیار زیبای این خودرو شوید، ظاهری دوست‌داشتنی که می‌توان آن را در خودروهای M3 و M4 شرکت BMW جستجو نمود. به عنوان مثال، محورهای عقب و جلویی آلومینیومی این خودرو از اتومبیل‌های گران‌قیمت گرفته شده و همچنین قسمت‌های دیگر آن همچون میل‌لنگ، پیستون‌ها و جعبه‌دنده نیز همانند آن چیزیست که شاید در خودروهای گران‌تر بتوانیم پیدا کنیم.

سازندگان برای این خودرو از یک جعبه شش-دنده دستی و یک جعبه هفت-دنده خودکار DCT استفاده نموده‌اند که شتاب صفر تا 60 مایل بر ساعت این خودرو را به ترتیب به اعداد 4.3 و 4.5 ثانیه می‌رساند. همچنین حداکثر سرعتی که این خودرو خواهد داشت نیز 155 مایل بر ساعت خواهد بود.

This 2016 BMW M2 Coupe looks like a future classic 3

البته شاید با خود بگویید که طراحی این خودرو می‌تواند دلایل زیادی مبنی بر مشکلات فنی داشته باشد اما باید بگوییم که این خودرو به شکل بسیار قابل ملاحظه‌ای آیرودینامیکی است. حتی این اتومبیل با طراحی بسیار خوبی که دارد می‌تواند در رقابت‌های دِرَگ نیز حضور پیدا کرده و به نتایج قابل توجهی دست نماید.

This 2016 BMW M2 Coupe looks like a future classic 4

اما بخش داخلی خودرو کمی تاریک است و شاید بهتر است بگوییم کمی دمدمی‌مزاجانه کار شده است. صندلی‌های عقبی خودرو نیز شاید همانند دیگر خودروهایی که پیشتر معرفی شدند، جذابیتی به آن شکل نداشته باشند. با این حال هیچ چیزی در این خودرو نا امیدکننده نبوده و تمامی قسمت‌های آن همچون چرم‌ها، از مواد درجه یک بوده و حس بسیار خوبی را منتقل می‌نماید.

This 2016 BMW M2 Coupe looks like a future classic 5

ماه آوریل این خودرو وارد بازار می‌شود و کاربران می‌توانند آن را با قیمت دقیق 52,695 دلار برای مدل با جعبه‌دنده دستی، خریداری نمایند. همینطور باید اشاره کنیم که این خودرو حدود 14 هزار دلار از M4 Coupe ارزان‌تر بوده که شاید همین موضوع بتواند طیف خودروهای شرکت BMW و معرفی انواع خودروها توسط این شرکت را توجیح نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال