ببینید: این کمربند می‌تواند نقش یک سه‌پایه دوربین عکاسی همیشه همراه را برای شما ایفا کند

زمانی که سه‎پایه‎های دوربین عکاسی به ذهن می‎آیند، تصویری از لوازم جانبی بزرگ، سنگین و حجیمی شکل می‎گیرد که عکاسان حرفه‎ای با خود حمل می‎کنند. یقینا، سه‎پایه‎های کوچک‎تری هم پیدا می‎شوند ولی باز هم در دید بوده، حمل نقل چندان راحی نداشته و قطعا در جیب جا نمی‎شوند. ولی حالا اگر یک سه‎پایه‎ی دوربین عکاسی که […]

زمانی که سه‎پایه‎های دوربین عکاسی به ذهن می‎آیند، تصویری از لوازم جانبی بزرگ، سنگین و حجیمی شکل می‎گیرد که عکاسان حرفه‎ای با خود حمل می‎کنند. یقینا، سه‎پایه‎های کوچک‎تری هم پیدا می‎شوند ولی باز هم در دید بوده، حمل نقل چندان راحی نداشته و قطعا در جیب جا نمی‎شوند. ولی حالا اگر یک سه‎پایه‎ی دوربین عکاسی که در جیب جا شود بخواهید، شانس با شما همراه شده، چون محصول مشابهی موضوع یک کمپین جمع‎آوری سرما‎یه‎ی جمعی در وب‎سایت Indiegogo است.

این محصول که مینی Plaster Hand نامیده می‎شود، یک سه‎پایه‎ی کمربندی است که می‎تواند تا شود و داخل جیب شما قرار گیرد. حالا سوالی که مطرح می‎شود در مورد ماهیت چیزی به اسم سه‎پایه‎ی کمربندی است. در واقع این تعریف اشاره به سه‎پایه‎ای دارد که به شکل کمربند است. این محصول دارای یک پایه‎ی به رشته کشیده‎ شده است که می‎توانید آن را به دوربین خود متصل کنید ولی به خاطر ذات کمربندی شکلی که دارد به عکاسان اجازه می‎دهد این سه‎پایه را حول اجسامی نظیر نرده، چراغ برق و غیره بپیچند.

این قابلیت در مواقعی که می‎خواهید تصویری بگیرید ولی برای سوار کردن دوربین خود روی سه‎پایه سطح صافی ندارید، بسیار مفید است. از طرف دیگر شما می‎توانید قسمت کمربند را بی‎خیال شوید و از پایه‎ی به رشته کشیده‎ به عنوان پایه‎ی دوربین خود استفاده کنید. حتی امکان خرید این محصول با یک بال هد (سر پایه‎ی گوی‎دار) وجود دارد و اگر گزینه‎های بیشتر بخواهید آن‎ها بسته به زاویه‎ی قرار دادن دوربین و غیره به چشم می‎خورند.

با خیال راحت می‎شود گفت که مینی Plaster Hand یقینا حریف سه‎پایه‎های معمولی نخواهد شد، ولی اگر به دنبال چیزی به اسم تثبیت‎کننده هستید که در سفرهای خود به همراه ببرید، شاید بهتر است این پروژه را بررسی کنید.

ویدیوی زیر این محصول را در عمل نشان می‎دهد.

[aparat]http://www.aparat.com/v/WrAGF[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال