ساعت هوشمند موتو 360 در دو سایز عرضه خواهد شد

اگر اسناد لو رفته از بخش ارتباطات کشور برزیل درست باشند، موتورولا امسال قصد معرفی دو نسخه از ساعت هوشمند موتو 360 را دارد. در کشور برزیل تمامی گجت‌های الکترونیکی باید در موسسه‌ی ارتباطی Anatel ثبت شده و سپس وارد کشور شوند. همین اتفاق سال گذشته برای ساعت هوشمند قبلی موتورولا رخ داد و به نظر […]

اگر اسناد لو رفته از بخش ارتباطات کشور برزیل درست باشند، موتورولا امسال قصد معرفی دو نسخه از ساعت هوشمند موتو 360 را دارد. در کشور برزیل تمامی گجت‌های الکترونیکی باید در موسسه‌ی ارتباطی Anatel ثبت شده و سپس وارد کشور شوند. همین اتفاق سال گذشته برای ساعت هوشمند قبلی موتورولا رخ داد و به نظر می‌رسد امسال نیز اسناد و مدارک معتبری در این زمینه فاش شده باشد. نسل دوم ساعت هوشمند موتورولا تحت نام 360S و 360L در بزریل ثبت شده است.

تمامی اطلاعات منتشر شده حاکی از این هستند که موتورولا به زودی از نسل دوم ساعت هوشمند خود رونمایی می‌کند. این ساعت که سیستم عامل اندروید ویئر را به همراه خود دارد به نظر می‌رسد در دو سایز مختلف عرضه خواهد شد. اگر این اتفاق رخ دهد ساعت هوشمند موتورولا نیز همانند ساعت هوشمند اپل به دو سایز مختلف برای مچ‌های کوچک و بزرگ تبدیل می‌شود. یکی از انتقاد‌هایی که همواره به نسل اول ساعت موتورولا وارد شد، بزرگ‌ بودن بیش از حد آن بود. حال به نظر می‌آید که موتورلا از نسل اول این ساعت درس گرفته و قصد دارد تغییراتی را در ظاهر نسل دوم آن ایجاد کند.

ساعت هوشمند موتو 360 در دو سایز عرضه خواهد شد

متاسفانه اسناد و مدارک لو رفته از برزیل اطلاعات بیشتری را در دسترس ما قرار نداده‌اند. در واقع می‌توان دو قابلیت ارتباطی وای فای و بلوتوث را در این دو ساعت دید. باتری ساعت کوچک‌تر موتو 360 تنها 270 میلی آمپر ظرفیت دارد و نسخه‌ی بزرگ‌تر دارای باتری با ظرفیت 375 میلی آمپری می‌باشد. در واقع اطلاعات بالا تا حدود زیادی معتبر می‌باشند و می‌توان گفت که موتورولا قطعا قصد معرفی دو نسخه از ساعت هوشمند موتو 360 را دارد.

در هر صورت فعلا باید منتظر ماند و دید در هفته‌های آتی چه اطلاعات دیگری از نسل دوم ساعت هوشمند موتورولا منتشر می‌شود. بدون شک رویداد IFA زمان بسیار مناسبی برای این کمپانی خواهد بود تا دست به معرفی محصولات جدید خود بزند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال