تصویر جدید Moto Z2 منتشر شد

طی هفته‌های گذشته، تصاویر متعددی از نسل دوم سری گوشی‌های Z موتورولا فاش شده است. تصاویر پیشین بیشتر از دو گوشی Moto Z2 Play و Moto Z2 Force بودند و امروز تصویرج دیدی از عضو اصلی این خانواده، یعنی Moto Z2 منتشر شده است. تصویر منتشر شده‌ی امروز قالب جدید حسگر اثر انگشت را نشان […]

طی هفته‌های گذشته، تصاویر متعددی از نسل دوم سری گوشی‌های Z موتورولا فاش شده است. تصاویر پیشین بیشتر از دو گوشی Moto Z2 Play و Moto Z2 Force بودند و امروز تصویرج دیدی از عضو اصلی این خانواده، یعنی Moto Z2 منتشر شده است.

تصویر منتشر شده‌ی امروز قالب جدید حسگر اثر انگشت را نشان می‌دهد که نسبت به نسل گذشته‌ی همین خانواده تغییراتی را یافته است. در سری قبلی این گوشی، حسگر اثر انگشت مستطیل شکل بود اما تصویر امروز نشان می‌دهد که نسل جدید خانوداه‌ی Z شرکت موتورولا حسگر اثر انگشت به شکل بیضی دارد.

هر سه مدل خانواده‌ی Z احتمالا از ماژول‌های Moto Mods پشتیبانی خواهند کرد. تاریخ معرفی این گوشی نیز هنوز مشخص نشده اما تصاویر گذشته حاکی از این بوند که موتورلا تاریخ هشتم ژوئن را برای معرفی این گوشی‌ها در نظر دارد.

این در حالی است که سال گذشته، دو گوشیMoto Z و Moto Z Force همگی در خرداد ماه معرفی شدند و موتورلا از گوشی  Moto Z Play در مرداد ماه رونمایی کرد. پس احتمال دارد که در سال جاری، هر سه گوشی به طور همزمان معرفی شوند و آن طور که به نظر می‌آید تنها سه هفته تا معرفی رسمی نسل دوم خانواده ی Z موتورولا باقی مانده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال