اطلاعات ‎لپ‎تاپ‎های جدید هوآوی لو رفت

MateBook لپ‎تاپ هیبریدی باریک و سبک‎وزن مجهز به سیستم‎عامل ویندوز 10 هوآوی است که این شرکت سال گذشته از آن در مراسم کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد. MWC 2017 میزبان نسل جدید این لپ‎تاپ نبود اما معنای آن فراموشی این محصول توسط هوآوی نیست. اطلاعات جدیدی به بیرون درز یافته است که نشان می‎دهد این شرکت […]

MateBook لپ‎تاپ هیبریدی باریک و سبک‎وزن مجهز به سیستم‎عامل ویندوز 10 هوآوی است که این شرکت سال گذشته از آن در مراسم کنگره جهانی موبایل رونمایی کرد. MWC 2017 میزبان نسل جدید این لپ‎تاپ نبود اما معنای آن فراموشی این محصول توسط هوآوی نیست. اطلاعات جدیدی به بیرون درز یافته است که نشان می‎دهد این شرکت چینی قصد دارد سه مدل MateBook جدید وارد بازار کند و آن‎ها ممکن است مجهز به آخرین نسل پردازنده‎های Kaby Lake اینتل باشند.

‎لودهنده‎ی معروف توئیتری ایوان بلس تصاویری از سه مدل تبلت منتشر کرده است که ظاهرا MateBook D, MateBook E و MateBook X نامیده می‎شوند.

ایوانس بلس در رابطه با انتشار تصاویر و اطلاعات دستگاه‎های معرفی نشده شهرتی برای خود به دست آورده است.

با توجه به تصاویر، به نظر می‎رسد که MateBook E بیشترین شباهت را با نسل قبلی از نظر طراحی دارد. دو مدل دیگر بیشتر شبیه به نوت‎بوک‎های سنتی هستند و ممکن است عملکرد مشابهی از خود نشان دهند.

گزارش دیگری اشاره می‎کند که MateBook X یک نمایشگر 15 اینچی با نسل هفتم پردازنده‎ی Core i5-7200U Kaby Lake اینتل با 8 گیگابایت رم خواهد داشت. بخواهیم مقایسه کنیم نمایشگر MateBook D پنل 12.5 اینچی است. MateBook E با کد رمزی Bell، مجهز به پردازنده‎ی Core M Cherry Trail اینتل و 4 گیگابایت رم خواهد بود. هر سه دستگاه از سیستم‎عامل ویندوز 10 بهره خواهند برد و ممکن است از همان ابتدا از به‎روزرسانی Creators Update استفاده کنند که زمان عرضه‎ی آن به صورت یک آپدیت OTA هنوز مشخص نیست.

هوآوی سخنی در خصوص میت‎بوک‎های جدید فعلا اعلام نکرده است، بنابراین به این اطلاعات، هرچند کاملا محتمل به نظر می‎آیند، به دیده‎ی شک بنگرید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال