MateBook جدید هوآوی 2 خردادماه معرفی می‌شود

مدت زمان زیادی می‌شود که شرکت هوآوی لپ‌تاپ جدیدی را معرفی نکرده است. حالا شایعات منتشر شده حاکی از این هستند که هوآوی در تاریخ دوم خردادماه به معرفی میت‌بوک جدید خود خواهد پرداخت. به گفته‌ی منابع معتبر، هوآوی میت‌بوک‌های 2 در 1 خود را به زودی معرفی می‌کند و تصمیم دارد تا به رقابت […]

مدت زمان زیادی می‌شود که شرکت هوآوی لپ‌تاپ جدیدی را معرفی نکرده است. حالا شایعات منتشر شده حاکی از این هستند که هوآوی در تاریخ دوم خردادماه به معرفی میت‌بوک جدید خود خواهد پرداخت. به گفته‌ی منابع معتبر، هوآوی میت‌بوک‌های 2 در 1 خود را به زودی معرفی می‌کند و تصمیم دارد تا به رقابت شرکت‌های مطرح در این زمینه برود.

شرکت چینی هوآوی در حساب کاربری توییتر خود عنوان کرده بود که در تاریخ دوم خردادماه مراسمی را برای معرفی جدیدترین محصولات خود برگزار می‌کند. به همین منظور و با توجه به تیزر منتشر شده از این مراسم، به نظر می‌آید که محصولات جدید هوآوی میت‌بوک‌های جدید خواهند بود. بر اساس شایعات مختلف، هوآوی سه میت‌بوک جدید را در نظر گرفته است.

یکی از سه میت‌بوک جدید هوآوی، MateBook E نام خواهد داشت که قرار است به عنوان جانشین میت‌بوک پیشین هوآوی معرفی شوند در حالی که دو میت‌بوک دیگر همانند لپ‌تاپ‌های تبدیل پذیر خواهند بود. فعلا اطلاعات بیشتری از میت‌بوک‌های جدید هوآوی فاش نشده اما به نظر می‌رسد طی روزهای آینده بتوانیم اطلاعات بیشتری را کسب کنیم.

اگر شایعات پیشین درست باشند، میت‌بوک‌های جدید هوآوی از پردازنده‌ی Kaby Lake شرکت اینتل که تا 8 گیگابایت حافظه‌ی رم را پشتیبانی می‌کنند استفاده خواهند کرد. در صورتی که این شایعات درست باشند، به نظر می‌رسد که با محصولی بسیار قدرت‌مند و پرتابل روبه‌رو خواهیم بود که با توجه به سابقه‌ی شرکت‌های چینی، احتمالا قیمتی مناسب نیز برای آن در نظر گرفته شده است.