اپلیکیشن تیک تاک میزبان قابلیت تبدیل متن به تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی شد

کاربران تیک تاک اکنون می‌توانند به طور مستقیم از قابلیت تبدیل متن به عکس استفاده کنند. این قابلیت هم اکنون با کمک هوش مصنوعی به اپلیکیشن تیک تاک اضافه شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استفاده از هوش مصنوعی در تولید سیستم های تبدیل متن به تصویر محبوبیت خاصی پیدا کرده […]

کاربران تیک تاک اکنون می‌توانند به طور مستقیم از قابلیت تبدیل متن به عکس استفاده کنند. این قابلیت هم اکنون با کمک هوش مصنوعی به اپلیکیشن تیک تاک اضافه شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، استفاده از هوش مصنوعی در تولید سیستم های تبدیل متن به تصویر محبوبیت خاصی پیدا کرده اند. اکنون این قابلیت نیز به تیک تاک به عنوان محبوب‌ترین اپلیکیشن جهان اضافه شده است. این شبکه اجتماعی اخیراً یک افکت جدید به نام AI greenscreen به پلتفرم خود اضافه کرد که در آن کاربران امکان تبدیل متن به تصویر را با کمک هوش مصنوعی خواهند داشت.

 همچنین تصاویر تولید شده می تواند توسط کاربران به عنوان پس زمینه فیلم ها نیز استفاده شود. البته خروجی سیستم تیک‌تاک نسبت به هوش مصنوعی مورد استفاده گوگل و یا DALL-E 2 شرکت OpenAI بسیار ابتدایی به نظر می رسد. به طوری که تنها می تواند یک تصویر نسبتا انتزاعی و پیچشی ایجاد کند.

 در صورتی که در سایر سیستم ها تصاویر به صورت واقع گرایانه، منسجم و پیچیده ایجاد می‌شود که همانند طراحی و نقاشی است. احتمالاً این محدودیت ها به صورت عمدی توسط تیک تاک ایجاد شده است. زیرا مدل های پیشرفته به قدرت محاسباتی بیشتر نیز نیاز خواهند داشت که برای این شرکت با هزینه بیشتر و استفاده از منابع زیاد همراه خواهد بود. همچنین تیک تاک با توجه به کاربران میلیونی که در سراسر جهان دارد ایجاد تصاویر واقع گرایانه را چندان خوشایند ندانسته است و ممکن است نگران کننده باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال