گوشی جدید کمپانی «تی‌پی‌لینک» وارد بازار ایران شد

گوشی هوشمند جدید کمپانی «تی‌پی‌لینک» با نام  Neffos C۵ MAX رسما وارد بازار ایران شده است. این گوشی میان‌رده دارای صفحه نمایش فول‌ اچ‌دی 5.5 اینچی و پردازنده ۸ هسته‌ای MediaTek MT۶۷۵۳ به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با حافظه میکرو SD می‌باشد. وزن این گوشی جدید 147 گرم […]

گوشی هوشمند جدید کمپانی «تی‌پی‌لینک» با نام  Neffos C۵ MAX رسما وارد بازار ایران شده است.

این گوشی میان‌رده دارای صفحه نمایش فول‌ اچ‌دی 5.5 اینچی و پردازنده ۸ هسته‌ای MediaTek MT۶۷۵۳ به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء با حافظه میکرو SD می‌باشد. وزن این گوشی جدید 147 گرم است.

دوربین اصلی گوشی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 5 مگاپیکسل است. این گوشی دوسیم کارته بوده و از نسل چهارم موبایل پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات این گوشی، پشتیبانی از اندروید ۵.۱ آبنبات چوبی و ظرفیت باتری ۳۰۴۵ میلی‌آمپرساعتی می‌باشد. گوشی جدید کمپانی «تی‌پی‌لینک» با قیمت 550 هزار تومان و در دورنگ سفید و خاکستری به بازار ایران وارد شده است.

Neffos C۵ MAX

گفتنی است که ویژگی‌های آن نسبت به قیمت آن مناسب ارزیابی شده است. برای مثال رزولوشن صفحه نمایش آن که به صورت فول اچ‌دی است از مزایای این گوشی به حساب می‌آید و کیفیت ساخت گوشی نیز قابل قبول است. در زمینه کیفیت صفحه نمایش گوشی نیز اگرچه وضوح رنگ‌ها کمی به سمت رنگ‌های گرم متمایل است، اما تصاویر زنده و پویا هستند. گوشی از حداکثر میزان روشنایی نمایشگر قابل قبولی بهره می‌برد.

طراحی منحنی و ساده آن نسبت به گوشی‌های هوشمند از ایراداتی است که به این گوشی وارد شده چرا که گفته می شود تی‌پی‌لینک در این زمینه خلاقیت به خرج نداده است. با این حال، قاب پشتی گوشی از جنس پلاستیک فشرده بوده و کیفیت نسبتا خوبی دارد. بلندی صدای اسپیکر این گوشی نیز کمتر از حد متوسط ارزیابی شده و شارژدهی باتری آن نیز متوسط بوده و آنطور که باید رضایتبخش نیست.

Neffos C۵ MAX

از دیگر معایب این گوشی این است که تی‌پی‌لینک این گوشی را به صورت آنلاین و اینترنتی عرضه کرده است و امکان تهیه آن به صورت حضوری وجود ندارد.

لازم به ذکر است که کمپانی چینی «تی‌پی‌لینک» تاکنون در حوزه تجهیزات شبکه بی‌سیم فعالیت داشت اما در حال حاضر وارد فضای تولید گوشی موبایل شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال