شرکت TP-Link سه گوشی‌هوشمند اندرویدی را معرفی کرد

بله درست می‌بینید، شرکت TP-Link نیز وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شده و برند Neffos، نامی‌است که این شرکت برای گوشی‌های هوشند اندرویدی خود انتخاب کرده است. برای شروع، این شرکت چینی سه گوشی‌هوشمند را با نام‌های Neffos C5L، Neffos C5 و Neffos C5 Max را معرفی نموده تا توانایی فروش محصولات خود در بازار را محک بزند. هر سه […]

بله درست می‌بینید، شرکت TP-Link نیز وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شده و برند Neffos، نامی‌است که این شرکت برای گوشی‌های هوشند اندرویدی خود انتخاب کرده است. برای شروع، این شرکت چینی سه گوشی‌هوشمند را با نام‌های Neffos C5L، Neffos C5 و Neffos C5 Max را معرفی نموده تا توانایی فروش محصولات خود در بازار را محک بزند. هر سه این گوشی‌های هوشمند به سیستم‌عامل اندروید 5.1.1 آبنبات‌چوبی مجهز شده و وزن پایین، مشخصه‌ی اصلی آنها به حساب می‌آید.

در میان این گوشی‌های هوشمند، Neffos C5L کوچکترین عضو این خانواده است که به صفحه‌نمایشی 4.5-اینچی با رزولوشن 854×480 مجهز شده و از چیپ نه چندان قدرتمند Snapdragon 210 با 4 هسته‌ی پردازشگر Cortex-A7 با فرکانس 1.1 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Adreno 304 و 1 گیگابایت حافظه‌ی رم، بهره می‌برد.

البته شاید مشخصات این گوشی‌هوشمند چندان قابل توجه نباشد اما می‌توان گفت که محصولی با این قطعات، باز هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. چرا که سازندگان از سنسوری 8-مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سنسوری 2-مگاپیکسلی برای دوربین دوم استفاده نموده‌اند تا کاربران بتوانند لحظات خوب زندگی خود را به ثبت برسانند. پشتیبانی از درگاه کارت حافظه‌ی microSD تا ظرفیت 8 گیگابایت و شبکه‌ی 4G-LTE در کنار باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی‌هوشمند، از دیگر ویژگی‌های کلیدی این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آیند.

TP-Link outs three Android smartphones - Neffos C5L, C5, and C5 Max 2

Neffos C5 محصول دیگری با صفحه‌نمایش 5-اینچی و رزولوشن 720p و پنل IPS می‌باشد که به چیپ MediaTek MT6735 با چهار هسته‌ی پردازشگر Cortex-A53 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-T720 MP2 و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده است. سنسور 8-مگاپیکسلی برای دوربین پشتی، سنسور 5-مگاپیکسلی برای دوربین جلویی و باتری 2200 میلی‌آمپرساعتی، از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌هوشمند به حساب می‌آیند. همچنین این گوشی‌هوشمند نیز از کارت حافظه microSD تا ظرفیت 16 گیگابایت و شبکه‌ی 4G-LTE پشتیبانی می‌نماید.

TP-Link outs three Android smartphones - Neffos C5L, C5, and C5 Max 3

و در نهایت، Neffos C5 Max، پرچم‌دار شرکت تی‌پی-لینک در دنیای گوشی‌های هوشمند که طراحی بسیار زیبایی داشته و از صفحه‌نمایشی 5.5-اینچی با رزولوشن 1920×1080 و پنل IPS-LCD استفاده می‌نماید. این گوشی‌هوشمند از چیپ 8-هسته‌ای MT6753 ساخته‌ی شرکت مدیاتک و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار باتری قدرتمند 3045 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و می‌تواند نیاز بسیاری از کاربرانی را که به دنبال خرید محصولی خوش‌ساخت و با ظاهری جدید و زیبا هستند، برطرف سازد. سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی برای دوربین‌های پشتی و سلفی این گوشی‌هوشمند نیز می‌توانند تصاویر مختلف را با کیفیت بسیار بالا ثبت نمایند.

هنوز زمان عرضه و قیمت نهایی این محصولات مشخص نشده اما طبق گفته‌ی سازندگان، هر سه این گوشی‌هوشمند در رنگ‌های خاکستری تیره و سفید مرواریدی وارد بازار خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال