توئیتر قابلیت خودکار night mode را به محک گذاشته است

بسیاری از اپلیکیشن‎ها در اختیار کاربران خود قابلیتی به اسم night mode می‎گذارند، چون افراد زیادی عادت دارند قبل از خوابیدن از گوشی خود در رختخواب استفاده کنند. نورهای روشن در اپلیکیشنی که چنین حالتی را ندارد می‎توانند به خصوص در این‎طور مواقع برای چشم ناراحت‎کننده باشد و به همین دلیل است که روز به […]

بسیاری از اپلیکیشن‎ها در اختیار کاربران خود قابلیتی به اسم night mode می‎گذارند، چون افراد زیادی عادت دارند قبل از خوابیدن از گوشی خود در رختخواب استفاده کنند. نورهای روشن در اپلیکیشنی که چنین حالتی را ندارد می‎توانند به خصوص در این‎طور مواقع برای چشم ناراحت‎کننده باشد و به همین دلیل است که روز به روز به تعداد اپ‎هایی که از این قابلیت استفاده می‎کنند، رو به افزایش است. گزارش جدیدی منتشر شده و اعلام می‎کند توئیتر در حال محک زدن تنظیمات خودکار حالت شب (night mode) است که در زمان غروب آفتاب به صورت خودکار روشن می‎شود.

براساس ادعای این گزارش، توئیتر در حال حاضر این قابلیت را در اختیار گروه منتخبی از کاربران خود قرار داده است. این دسته از افراد پیامی را در اپ این شبکه‎ی اجتماعی مشاهده می‎کنند که اشاره می‎کند آن‎ها می‎توانند حالت شب را برای خودکار عمل کردن، تنظیم کنند.

اگر کاربران بر روی گزینه‎ی “Yes” آهسته ضربه بزنند، این حالت به صورت خودکار در هنگام غروب آفتاب فعال و به هنگام طلوع آن غیرفعال می‎شود. این قابلیت جزوی از حالت dark UI به شمار می‎رود که توئیتر سال گذشته به اپ خود اضافه کرد. به نظر می‎رسد این تغییر از سمت سرور صورت گرفته باشد و تنها به در حال حاضر محدود به تعداد اندکی از کاربران توئیتر شود.

این شرکت یقینا این قابلیت را به محک گذاشته است و اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، در آینده‎ای نزدیک شاهد اجرایی شدن این قابلیت برای تمامی کاربران خواهیم بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال