توییتر کمپانی پریسکوپ را خرید!

اگر اهل دنبال کردن اجتماعات و از کابران توییتر باشید، احتمالا متوجه رشد تعداد افرادی که از Meerkat استفاده می‌کنند شده‌اید. Meerkat یک اپلیکیشن تلفن همراه است که به افراد کمک می‌کند تا شاهکارها و جریانات روزانه خود را به شکل ویدئویی به اشتراک بگذارند. توییتر خبر اینکه به تازگی به Periscope دست یافته است […]

اگر اهل دنبال کردن اجتماعات و از کابران توییتر باشید، احتمالا متوجه رشد تعداد افرادی که از Meerkat استفاده می‌کنند شده‌اید.
Meerkat یک اپلیکیشن تلفن همراه است که به افراد کمک می‌کند تا شاهکارها و جریانات روزانه خود را به شکل ویدئویی به اشتراک بگذارند.
توییتر خبر اینکه به تازگی به Periscope دست یافته است و به مجموعه خود اضافه کرده را تایید کرد. Periscope یک استارتاپ است که پیرامون اجتماعات زنده (live) ساخته شده‌است. توییتر در مورد دلیل این حرکتش سخنی به میان نیاورده‌است.
این امر مکملی برای ارائه خدماتی شبیه Vine خواهد بود. Vine قابلیت‌هایی شبیه Meerkat اما با امکان کنترل بیشتر به توییتر می‌دهد. به راحتی می‌توان در دنیای اینترنت بوسیله فیدهای زنده در حوادث خاص هیاهو به راه انداخت یا راهی برای ادغام اجتماعات با کسانی که تبلیغات برایشان اهمیت دارد پیدا کرد. هرچند این هدف ممکن است بلندمدت باشد و جای تعجب نخواهد بود اگر در تایم لاین توئیتر خود به زودی شاهد فیلم‌های بسیاری از اتفاقات رخداده کاربران باشید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال