توییتر 70 میلیون دلار در ساندکلود سرمایه‌گذاری می‌کند

شاید شرکت توییتر در حال حاضر صاحب ساندکلود نباشد، اما با این حال قصد دارد اعلام کند که می‌خواهد در آینده در حیطه سرویس استریم موزیک حرفی برای گفتن داشته باشد. این شبکه اجتماعی به تازگی اعلام کرده است که بر روی این سرویس سرمایه‌گذاری کرده و با اینکه این شرکت به طور دقیق مبلغ این سرمایه‌گذاری […]

شاید شرکت توییتر در حال حاضر صاحب ساندکلود نباشد، اما با این حال قصد دارد اعلام کند که می‌خواهد در آینده در حیطه سرویس استریم موزیک حرفی برای گفتن داشته باشد. این شبکه اجتماعی به تازگی اعلام کرده است که بر روی این سرویس سرمایه‌گذاری کرده و با اینکه این شرکت به طور دقیق مبلغ این سرمایه‌گذاری و مشخصات دقیق آن را اعلام نکرده است، اما وب‌سایت Recode این طور گزارش می‌کند که توییتر مبلغ هنگفتی برابر با 70 میلیون دلار را بر روی این سرویس سرما‌گذاری کرده است. هنوز مشخص نیست که آیا قرار است توییتر در این حوزه نقش یک شریک را داشته باشد یا نه اما می‌توان به سادگی اعلام کرد که توییتر قرار است در این حوزه صاحب نظر باشد.

یکی از مواردی که در آینده نزدیک مسلما شاهد آن خواهید بود مشارکت ساندکلاد با توییتر در زمینه پروژه Audio Cards این شرکت فعال در شبکه‌های اجتماعی خواهد بود. مطمئنا ساندکلاد شریک بسیار خوبی در این حیطه برای توییتر بود و در نهایت باید منتظر بود و دید که توییتر نیز در سرویس‌های شبکه‌ اجتماعی خود چه واکنشی از خود نشان خواهد داد. از طرفی این به آن معنا خواهد بود که ساندکلاد می‌تواند از این طریق و با استفاده از پیوندهای شبکه اجتماعی توییتر، به منظور ارتقا بیشتر سرویس Go music خود اقدام نماید. در واقع این موضوع برای هر دو شرکت سود بسیار زیادی را به همراه خواهد داشت. رشد و ترقی این دو شرکت هم اینک خیلی سریع نیست، در نتیجه با استفاده از این شیوه از طریق به اشتراک‌گذاری استراتژی‌های موزیک و همکاری در سرویس‌ها شاید بتوانند به پیشرفت‌های بهتری دست پیدا کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال