توییتر اپلیکیشن Dashboard را برای مدیریت حساب توییتری کسب‌وکارهای کوچک عرضه کرد

توییتر به منظور کمک به مدیران کسب‎و‎کارها به منظور برقراری ارتباط با طرفداران و تسکین دادن حامیان خشمگین خود، اپلیکیشن مستقل دیگری را ارائه خواهد داد که مخاطبین خاصی را مورد هدف قرار می دهد. اپلیکیشن Dashboard توییتر تلاش این شبکه‎ی اجتماعی در ساده‎سازی امر درگیری حساب‎های شرکتی (داشتن تعامل) با طرفداران است، یعنی حساب‎هایی […]

توییتر به منظور کمک به مدیران کسب‎و‎کارها به منظور برقراری ارتباط با طرفداران و تسکین دادن حامیان خشمگین خود، اپلیکیشن مستقل دیگری را ارائه خواهد داد که مخاطبین خاصی را مورد هدف قرار می دهد. اپلیکیشن Dashboard توییتر تلاش این شبکه‎ی اجتماعی در ساده‎سازی امر درگیری حساب‎های شرکتی (داشتن تعامل) با طرفداران است، یعنی حساب‎هایی که کاربران آن‎ها کارهای بیشتری برای انجام دادن دارند تا بخواهند دائم حساب‎های خود را برای اشاراتی که به آن‎ها شده بررسی کنند یا همیشه به دنبال جستجوی نام برند خود باشند.

اپلیکیشن Dashboard هم تحت وب و هم برای دستگاه‎های iOS ارائه خواهد شد و قابلیت‎هایی در بر خواهد داشت که در گذشته شاهد وجود آن‎ها در دیگر محصولات توییتر بوده‎ایم. در هر دو نسخه، توییتر شما را از بین یک فرآیند سریع به منظور ایجاد یک فید سفارشی “در مورد شما” راهنمایی می‎کند تا به واسطه‎ی آن توئیت‎های مرتبط با شرکت یا کسب‎و‎کار شما (یا شاید هم برند شخصی) نشان داده شود. این فید فعالیت کاری شما را در نظر می‎گیرد (به عنوان مثال رستوران‎داری یا داشتن یک گالری هنری)، سپس منشن‎های @- و جستجو‎های کلمات کلیدی را با هم ترکیب کرده تا مشخص کند کاربران دیگر در رابطه با برند شما چه می‎گویند، حتی اگر هندل (handle) شما را مستقیما تگ نکرده باشند. علاوه بر قابلیت برنامه‎ریزی برای ارسال توئیت و صفحه‎ی تحلیلی، این اپلیکیشن هم‎چنین توصیه‎هایی به صاحبان کسب‎و‎کارهایی که ممکن است تازه به توییتر آماده باشند می‎کند تا بتوانند با ارسال توئیت‎های خود بیشترین سطح درگیری و تعامل را ایجاد کنند.

فعلا، اکوسیستم اپلیکیشن توییتر به نظر می‎رسد که به نسبت خود اپلیکیشن استاندارد توییتر اندکی متفاوت به نظر آید چون در همین اواخر شاهد بودیم که این شرک اپلیکیشن Tweetdeck را برای پاور‎ یوزر‎ها و اپلیکیشن Engage را برای افراد مشهور ارائه داد. ولی بیشتر از هر چیز دیگر، این محصولات به شیوه‎های مختلف نشان‎دهنده‎ی راه‎هایی هستند که افراد واقعا می‎توانند به منظور استفاده از این شبکه‎ی اجتماعی آن‎ها را به کار بگیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال