توییتر سرانجام محدودیت 140 کاراکتری توییت‌ها را تغییر داد

اوایل سال میلادی جاری بود که خبرهایی در مورد احتمال افزایش میزان ظرفیت هر توییت از 140 به 10,000 کاراکتر در شبکه اجتماعی توییتر، در رسانه‌های خبری بازتاب پیدا کرد. اما تا به امروز خبری از اعمال و اجرای آن نبود. حال ظاهرا امروز این شبکه اجتماعی به طور رسمی اعلام کرده که دیگر پست‌های نوشته شده […]

اوایل سال میلادی جاری بود که خبرهایی در مورد احتمال افزایش میزان ظرفیت هر توییت از 140 به 10,000 کاراکتر در شبکه اجتماعی توییتر، در رسانه‌های خبری بازتاب پیدا کرد. اما تا به امروز خبری از اعمال و اجرای آن نبود. حال ظاهرا امروز این شبکه اجتماعی به طور رسمی اعلام کرده که دیگر پست‌های نوشته شده محدودیت 140 کاراکتری نخواهند داشت. از این رو که دیگر بخش اصلی یک پیام جزو این شمارش نخواهند بود.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی توییتر، وقتی که قرار است به یک توییت پاسخ دهید دیگر محدودیت 140 کاراکتری اعمال شده برای مواردی همچون نام مخاطب (مانند @names) و ضمایم رسانه‌ای شامل تصاویر، GIF، ویدئوها،‌ poll و همچنین نقل قول‌ها شامل این شمارش نخواهند بود. شبکه اجتماعی توییتر با این اقدام خود کاری کرده است که کاربران بتوانند از این راه به سادگی خود را بازتوییت یا نقل قول کنند. از طرفی هر توییتی که با نام کاربری شروع شود به برای تمامی دنبال‌کنندگان کاربر فرستاده خواهد شد. این به آن معناست که دیگر نیازی به استفاده از نشان “.@” نخواهد بود. در نتیجه اگر می‌خواهید همه دنبال‌کنندگانتان باخبر شوند تنها کافیست که پاسخ خود را بازتوییت نمایید.

twitterx

توییتر در این رابطه اعلام کرده است که ممکن است تغییرات بوجود آمده به منظور اجرای رسمی، چندین ماه طول بکشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال