گوگل به خرید توییتر علاقه دارد

در طی ماه‎های اخیر، توئیتر بارها مورد آماج انتقادها در رابطه با ‎نحوه‎ی اداره و مدیریت این شرکت واقع شده است. با توجه به رشد بدون تغییر سود این شرکت که رو به کاهش نیز است و واکنش‎های منفی که کاربران در رابطه با نحوه‎ی مبارزه با مزاحمت در این پلت‎فرم داشته‎اند، بعضی می‎خواند شرکت […]

در طی ماه‎های اخیر، توئیتر بارها مورد آماج انتقادها در رابطه با ‎نحوه‎ی اداره و مدیریت این شرکت واقع شده است. با توجه به رشد بدون تغییر سود این شرکت که رو به کاهش نیز است و واکنش‎های منفی که کاربران در رابطه با نحوه‎ی مبارزه با مزاحمت در این پلت‎فرم داشته‎اند، بعضی می‎خواند شرکت بزرگتری اداره‎ی این شرکت را به منظور حل مشکلات جاری آن به دست بگیرد. طبق خبر وب‎سایت CNBC، این امر ممکن است رخ دهد، منبع این گزارش منابع خبری نزدیک به توئیتر است که گفته‎اند شرکت‎های گوگل، Salesforce و چند شرکت فناوری دیگر با این غول دنیای رسانه‎‎ی اجتماعی در رابطه با یک خرید محتمل “وارد گفتگو” شده‎اند.

این اخبار باعث ایجاد هیجان در سرمایه‎گذاران شده است به نحوی که قیمت سهام توئیتر با یک افزایش 20 درصدی روبرو شده و با شیب ثابتی رو به افزایش است. CBNC می‎گوید که شرکت‎‎های متعددی به خرید توئیتر علاقه نشان داده‎اند ولی هنوز قیمت رسمی توئیتر برای شروع این مزایده اعلام نشده است، گرچه به زودی احتمال اعلام آن وجود دارد.

گوگل، که بارها سعی کرده است تا در حوزه‎ی رسانه‎ی اجتماعی مبتکرانه و متفاوت از سایرین وارد شود، دارای منابع لازم برای خرید این شرکت است ولی باید تیم جهانی توئیتر را نیز در خود جا دهد. شرکت Salesforce، که شهرت آن به ابزار مدیریت روابط مشتری‎اش (CRM) و تخصص در حوزه‎ی محاسبات ابری بر می‎گردد، نیز فوق‎العاده از نظر نقدینگی قدرت دارد و می‎تواند توئیتر را به سرویس‎های متنوع شرکتی ابری و اجتماعی خود اضافه کند. و حالا طبق آخرین اخبار حتی باید بگوییم که شرکت‎های ورایزن و هم‎چنین مایکروسافت علاقه‎ی خود را نشان داده‎اند!

منابع خبری هم‎چنین اشاره می‎کنند این شرکت‎ها ممکن است بیشتر از موقعیت توئیتر به عنوان یک منبع رسانه‎ی اجتماعی به داده‎های این شرکت علاقه داشته باشند، که باید پذیرفت کاربران ممکن نیست با این خبر خوشحال شوند. ولی باید یادآوری کرد، این روزها کدام شبکه‎ی اجتماعی به کاربران خود به دید یک منبع پول‎سازی نمی‎نگرد؟

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال