توییتر به یک رابط کاربری تیره مخصوص شب مجهز می‌شود

بر اساس گزارشات منتشر شده توسط وب‌سایت 9to5Google، تعدادی از کاربران خاص شبکه اجتماعی توییتر، نسخه آلفا 5.112.0 از اپلیکیشن اندروید این شبکه را آزموده‌اند. گفته شده این نسخه دارای یک حالت جدید موسوم به حالت شب (Night Mode) بوده که بر اساس آن این اپلیکیشن قادر است با تشخیص زمان، در هنگام شب بک‌گراند […]

بر اساس گزارشات منتشر شده توسط وب‌سایت 9to5Google، تعدادی از کاربران خاص شبکه اجتماعی توییتر، نسخه آلفا 5.112.0 از اپلیکیشن اندروید این شبکه را آزموده‌اند. گفته شده این نسخه دارای یک حالت جدید موسوم به حالت شب (Night Mode) بوده که بر اساس آن این اپلیکیشن قادر است با تشخیص زمان، در هنگام شب بک‌گراند اپلیکیشن را از رنگ سفید به یک رنگ آبی تیره با متون مشکی و المان‌های آبی به صورت خودکار تغییر دهد. در این نسخه آلفا از اپلیکیشن، هیچ گزینه‌ای برای فعال یا غیرفعال کردن حالت شب به چشم نمی‌خورد ولی انتظار می‌رود در آپدیت بعدی اپلیکیشن که احتمالاً نسخه پایدار و نهایی آن باشد، این مشکل نیز برطرف شود.

twitter night mode

ایده رابط کاربری تیره برای شب، ایده جدیدی نیست؛ بسیاری از اپلیکیشن‌های شخص ثالث این قابلیت را که دید راحت‌تری در شب و به هنگام قرارگیری در یک اتاق با نور کم در اختیار کاربر می‌گذارد، ارائه نموده‌اند. پلتفرم اندروید امکان استفاده از این قابلیت را در قالب APK منتشر شده در ماه فوریه در Android Support Library 23.2 را برای توسعه‌دهندگان فراهم نموده‌ است.

tw new UI

گفتنی است شبکه اجتماعی توییتر علاوه بر حالت شب، در حال آزمودن یک رابط کاربری جدید بوده که دارای یک منوی کشویی، دکمه‌های تو پُر و دکمه‌های اکشن شناور نظیر نوشتن توییت جدید است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال