منتظر عرضه دو فصل جدید از سری بازی Hitman باشید

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای باشید، باید بدانید که آخرین نسخه از بازی Hitman قرار بود به صورت فصلی عرضه شود که با عرضه شدن فصل اول آن در دسامبر سال گذشته، حالا سازندگان اطلاعاتی در مورد دو فصل بعدی این بازی را منتشر کرده‌اند. اطلاعاتی که توسط توسعه‌دهنده این بازی یعنی IO Interactive در […]

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای باشید، باید بدانید که آخرین نسخه از بازی Hitman قرار بود به صورت فصلی عرضه شود که با عرضه شدن فصل اول آن در دسامبر سال گذشته، حالا سازندگان اطلاعاتی در مورد دو فصل بعدی این بازی را منتشر کرده‌اند. اطلاعاتی که توسط توسعه‌دهنده این بازی یعنی IO Interactive در توئیتر منتشر شده، نشان می‌دهد که این بازی قرار است مجموعا در 3 فصل در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد که البته هنوز ساخت فصل دوم آن به پایان نرسیده است.

بازخوردی که سازندگان از عرضه‌ی فصل اول نیز داشته‌اند، نشان می‌دهد که IO Interactive در کار خود موفق بوده و مامور 47 می‌تواند باز هم بدرخشد. هر چند، در روزهای اول که سازندگان قصد داشتند این بازی را به صورت فصلی عرضه کنند، بسیاری از افراد تصور می‌کردند که سازندگان می‌خواهند پول بیشتری را دریافت کنند اما حالا همین افراد از عرضه شدن این بازی راضی بوده و البته ناچار به خرید آن هستند.

فصل اول از این بازی، چهار مرحله داشت که واقعا جذاب بودند. اگر این روند در دیگر فصل‌ها ادامه داشته و هر کدام حداقل چهار مرحله دیگر داشته باشند، Hitman می‌تواند واقع جذاب باشد. البته مراحل مخصوصی که در این میان وجود دارند نیز باعث شده تا ارتباط این بازی با فصل‌های آینده که هنوز عرضه نشده‌اند، حفظ شود، چیزی که شاید در هیچ‌کدام از نسخه‌های قبلی Hitman شاهد آن نبوده باشیم.

به هر حال با وجود تمامی نگرانی‌ها و شکایات از عرضه شدن این بازی در قسمت‌های مختلف، سازندگان در کار خود شکست نخورده و حتی چیزی فراتر از انتظار را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده‌اند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال