از این پس بازی Hitman در قسمت‌های مختلف عرضه می‌شود؛ مارس، منتظر اولین قسمت باشید!

Hitman یکی از بهترین عناوین در سبک مخفی‌کاری است که توسط IO Interactive توسعه و توسط Square Enix منتشر می‌گردد. نسخه‌ی جدید این بازی که برای اولین‌بار در نمایشگاه E3 سال گذشته به نمایش درآمد، شایعات زیادی را به دنبال خود داشت تا اینکه اخیرا سازندگان در مورد این عنوان اطلاعاتی را منتشر کردند که […]

Hitman یکی از بهترین عناوین در سبک مخفی‌کاری است که توسط IO Interactive توسعه و توسط Square Enix منتشر می‌گردد. نسخه‌ی جدید این بازی که برای اولین‌بار در نمایشگاه E3 سال گذشته به نمایش درآمد، شایعات زیادی را به دنبال خود داشت تا اینکه اخیرا سازندگان در مورد این عنوان اطلاعاتی را منتشر کردند که شاید برای شما نیز جذاب باشد. از این پس عنوان Hitman نیز به صورت Episodic و در چندین قسمت‌ مختلف عرضه خواهد شد. نسخه‌ی اول یا بهتر است بگوییم قسمت اول این بازی در ماه مارس عرضه خواهد شد.

اگر بخواهیم مثالی بزنیم نیز می‌توانیم نام Life is Strange و The Walking Dead را بیاوریم. سازندگان اعلام کرده‌اند که این موضوع چیزی نیست که حالا تصمیم گرفته شده باشد و از قبل این برنامه و چنین روش عرضه‌ای، قطعی بوده است. همچنین آنها تمام تلاش خود را دارند تا بتوانند این عنوان را متناسب با قسمتی بودن آن بهینه کرده و خط داستانی را به شکلی روایت کنند که گیمرها به دنبال تجربه‌ی این بازی باشند.

داستان بازی نیز از شهر پاریس و در تاریخ 11 مارس آغاز خواهد شد و ماه بعد که قسمت دوم این بازی در آوریل عرضه می‌شود، اتفاقات بازی در کشور ایتالیا خواهد بود و در نهایت قسمت سوم بازی در ماه May (اوت)، داستان بازی را در مراکش روایت خواهد نمود. پس از آن نیز قرار است چندین بسته‌ی الحاقی و بروزسانی برای این بازی عرضه گردد که داستان را در کشورهای مختلفی همچون ژاپن، آمریکا و تایلند ادامه خواهد داد. این بازی به صورت هفتگی نیز برنامه‌هایی را برای کاربران خواهد داشت و می‌تواند موارد زیادی را هر هفته تجربه نمود.

سازندگان اذعان دارند که عرضه‌ی بازی به صورت چند قسمتی می‌تواند بسیار جذاب باشد و آنها به کمک این موضوع می‌توانند علاوه بر دریافت بازخوردهای مناسب از سوی کاربران، داستان بازی را به شکل بهتری روایت کنند.

یازدهم مارس یعنی 21 اسفندماه، زمان قسمت اول از بازی Hitman خواهد بود و قیمت آن نیز 15 دلار می‌باشد. دیگر قسمت‌های بازی نیز قرار است با قیمت 10 دلار به فروش برسند. اما خب اگر شما هم از طرفداران همیشگی این بازی هستید، می‌توانید با پرداخت یکجا 60 دلار، از تمامی ویژگی‌های این بازی به صورت کامل استفاده نمایید و البته چندین دلار کمتر نیز پرداخت نمایید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال