دو قابلیت سلامتی تازه بهمراه ظاهر جدید از تغییرات اپل واچ سری ۱۰

تغییرات اعمال شده روی اپل واچ در سال ۲۰۲۳ بسیار اندک بود. اما به نظر می رسد اپل در سال آینده میلادی قصد دارد تغییرات بسیار بیشتری را روی این ساعت های هوشمند اعمال کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش بلومبرگ که توسط مارک گرمن تهیه شده است، در سال […]

تغییرات اعمال شده روی اپل واچ در سال ۲۰۲۳ بسیار اندک بود. اما به نظر می رسد اپل در سال آینده میلادی قصد دارد تغییرات بسیار بیشتری را روی این ساعت های هوشمند اعمال کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش بلومبرگ که توسط مارک گرمن تهیه شده است، در سال آینده شاهد ایجاد تغییرات ظاهری در حداقل یکی از ساعت های هوشمند اپل خواهیم بود. همچنین اپل واچ سری ۱۰ نیز با دو قابلیت سلامتی جدید معرفی خواهد شد.

طبق گزارش گرمن، دهمین سال عرضه اپل واچ سری ۱۰ همراه با معرفی دو قابلیت سلامتی جدید در این ساعت است. این دو ویژگی شامل تشخیص فشار خون و آپنه خواب خواهد بود. البته باید گفت این ساعت قادر به اندازه گیری فشار خون کاربران نخواهد بود. اما می تواند تغییرات فشار خون و افزایش آن را نسبت به میانگین تشخیص دهد.

همچنین این ساعت می تواند از طریق بررسی وضعیت خواب و الگوهای تنفس، آپنه خواب را در کاربران تشخیص دهد. در حال حاضر این مشکل از طریق خوابیدن در مراکز درمانی و تحت نظارت پزشک تشخیص داده خواهد شد. در صورتی که این ویژگی بتواند عملکرد مناسبی از خود نشان دهد، می توان از آن برای تشخیص ساده و آسان است بیماری استفاده کرد.

بسیاری از افراد با نمونه های خفیف آپنه خواب در خانه مواجه بوده اما به دنبال درمان و تشخیص دقیق آن نمی روند. استفاده از اپل واچ سری ۱۰ می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد. هنوز زمان زیادی تا معرفی این ساعت باقی مانده است و مشخص نیست چه ویژگی های دیگری به آن اضافه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال