دو مشخصه چیپست Pinecone شیائومی مشخص شد؛ Cortex-A73 و پردازنده گرافیکی Mali-G71

شیائومی قصد دارد هفته‎ی آینده (سه‎شنبه) چیپست ساخت خود را معرفی کند، ولی بعضی از جزئیات این سیستم روی چیپ هنوز ناشناخته است. با این‎وجود شایعات به دو چیپست Pinecone به اسامی V670 و V970 اشاره می‎کنند. بین این دو Pinecone V970 قوی‎تر است و به نظر می‎رسد که توسط فناوری ساخت بسیار کارآمد 10 […]

شیائومی قصد دارد هفته‎ی آینده (سه‎شنبه) چیپست ساخت خود را معرفی کند، ولی بعضی از جزئیات این سیستم روی چیپ هنوز ناشناخته است. با این‎وجود شایعات به دو چیپست Pinecone به اسامی V670 و V970 اشاره می‎کنند.

بین این دو Pinecone V970 قوی‎تر است و به نظر می‎رسد که توسط فناوری ساخت بسیار کارآمد 10 نانومتری سامسونگ تولید شده است. این چیپست مجهز به یک پردازنده‎ی 8 هسته‎ای، 4 هسته‎ی Cortex-A73 و 4 هسته‎ی A53 و پردازنده‎ی گرافیکی Mali-G71 MP12 است.

در طرف دیگر Pinecone V670 قرار می‎گیرد که به مراتب قدرت کمتری دارد. ساخت این تراشه براساس فناوری قدیمی 28 نانومتری بوده و از هشت هسته‎ی Cortex-A53 بهره می‎برد که بر روی کلاسترهای با فرکانس بالا و پایین تقسیم می‎شوند.برای پردازنده‎ی گرافیکی از مدل ساده‎ی Mali-T860 MP2 (MP نشان دهنده‎ی تعداد هسته‎ها است) استفاده می‎شود.

شما در تصویر زیر می‎توانید این دو چیپست را سریعا با هم مقایسه کنید:

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال