معرفی تمامی کلید‌های میانبر اپلیکیشن‌های Photoshop و Lightroom

آیا شما نیز جزو یکی از میلیون‌ها کاربر برنامه‌های فتوشاپ و لابت‌روم شرکت ادوبی هستید؟ آیا شما نیز به دنبال دریافت و دانلود آسان تمامی کلید‌های میانبر اپلیکیشن‌های فتوشاپ و لایت‌روم برای پلتفرم‌های ویندوز و یا مک هستید؟ پس بهتر است بدانید که به تازگی گروه طراحی setupablogtoday اقدام به نگارش و طراحی صفحه‌ای کرده است که […]

آیا شما نیز جزو یکی از میلیون‌ها کاربر برنامه‌های فتوشاپ و لابت‌روم شرکت ادوبی هستید؟ آیا شما نیز به دنبال دریافت و دانلود آسان تمامی کلید‌های میانبر اپلیکیشن‌های فتوشاپ و لایت‌روم برای پلتفرم‌های ویندوز و یا مک هستید؟ پس بهتر است بدانید که به تازگی گروه طراحی setupablogtoday اقدام به نگارش و طراحی صفحه‌ای کرده است که تمامی این کلید‌ها به شکلی ساده و قابل‌ فهم برای کاربران قابل مشاهده باشد. این صفحه در واقع طومار بسیار دراز و بلند بالایی بوده و می‌بایست علاقه‌مندان به این برنامه‌ها در درون آن جستجو کرده و کلید‌های میانبر دلخواه خود را از درون آن بیابند.

برگه کلید‌های میانبر فوتوشاپ

ابتدا به سراغ برنامه دوست‌داشتنی عکاسان و ویرایشگران عکس می‌رویم. کلید‌های میانبر و یا به اصطلاح shortcuts به دو شکل به نمایش درآمده‌اند. ابتدا بر روی صفحه کلیدی دو بعدی و سپس در داخل جدولی به صورت مجزا.

Print

همچنین می‌تواند به منظور مشاهده آنلاین این صفحه بر روی این لینک کلیک کرده و یا در صورت تمایل، فایل PDF با دقت و رزولوشن بالای آن را از این لینک دریافت و دانلود نمایید.

 

برگه کلید‌های میانبر لایت روم

اگر هنوز این پشت را دنبال می‌کنید و برگه کلید‌های میانبر قبلی نیز به کارتان آمد، می‌توانید از برگه جامع کلیدهای میانبر برنامه لایت روم نیز به همین منظور استفاده کنید.

lightroomcheatsheetsmall

اگر علاقه‌مند به نمایش آنلاین و فوری این برگه می‌باشید، می‌توانید بر روی این لینک کلیک کنید و در صورت تمایل به دانلود فایل اصلی با دقت و رزولوشن بالا می‌بایست بر روی این لینک کلیک کنید.

 

البته اشاره به این دو برنامه به دلیل طرفداران و مصرف‌ کنندگان بالای این برنامه‌ها بوده و علاوه بر آن این شرکت طراح، اقدام به خلق برگه‌های مختلفی از نرم‌افزار‌های شرکت ادوبی کرده است که نام تمامی آنها به همراه لینک ورود به بخش آنلاین (با کلیک بر روی هر نام) در بخش زیر به شما ارائه می‌شود:

همچنین در صورت تمایل به دریافت تمامی آنها به صورت خلاصه‌وار در یک فایل واحد می‌توانید بر روی این لینک کلیک کرده و آن را به راحتی دانلود نمایید.

امیدواریم موارد ارائه شده مورد توجهتان قرار گرفته باشد. لطفا در صورت وجود هرگونه اشکال در لینک‌ها و پیوند‌ها، موارد موجود را در بخش نظر‌ها اعلام بفرمایید.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال