گوشی پرچم‎دار موتورولا مجهز به چیپست اسنپ‎دراگون 835 رویت شد

شرکت موتورولا که البته صاحب آن لنوو است در مراسم کنگره جهانی موبایل امسال در شهر بارسلونا از پرچم‎دار جدیدی رونمایی نکرد، ولی این شرکت پشت پرده در حال انجام کارهایی است. به تازگی پرچم‎دار معرفی نشده‎ای از این شرکت رویت شده که گفته می‎شود مجهز به آخرین پردازنده‎ی شرکت کوالکام یعنی اسنپ‎دارگون 835 است. […]

شرکت موتورولا که البته صاحب آن لنوو است در مراسم کنگره جهانی موبایل امسال در شهر بارسلونا از پرچم‎دار جدیدی رونمایی نکرد، ولی این شرکت پشت پرده در حال انجام کارهایی است. به تازگی پرچم‎دار معرفی نشده‎ای از این شرکت رویت شده که گفته می‎شود مجهز به آخرین پردازنده‎ی شرکت کوالکام یعنی اسنپ‎دارگون 835 است. گوشی‎هایی مانند Galaxy S8 سامسونگ امسال از این پردازنده استفاده خواهند کرد و اگر این خبر درست باشد گوشی بعدی موتورولا بدون شک یک پرچم‎دار واقعی است.

تصویری از این گوشی‎هوشمند پرچم‎دار موتورولا که البته معرفی نشده در توئیتر منتشر شده است. روزنامه‎نگاری اخبار دنیای فناوری خانم Diana Goovaerts این تصویر را ارسال کرده و اشاره داشته است که این دستگاه در یک قاب قرار گرفته و حول آن نوار چسبانده شده تا طراحی آن نمایان نشود.

گرچه، نتیجه‎ی به دست آمده از تست سرعت این گوشی دلایل بیشتری در اختیار ما مبنی بر این باور قرار می‎دهد که این دستگاه از چیپست اسنپ‎دراگون 835 استفاده می‎کند چون مودمی که داخل این پردازنده جا گرفته است قادر به ارائه دادن سرعت ارتباط Gigabit LTE است.

خانم Goovaerts علاوه بر این اشاره می‎کند که این گوشی‎هوشمند در طی ماه‎های آتی عرضه می‎شود و مجهز به 4 آنتن است. این آنتن‎ها سبب می‎شوند که این گوشی در شبکه‎های Gigabit LTE قادر به فعالیت باشد که اخیرا به تدریج رونمایی می‎شوند و احتمالا در زمان رسیدن این گوشی به بازار در کشور ایالات‎متحده مرسوم شده‎‏اند.

اگر این گوشی واقعا در چند ماه آینده به بازار آید، یقینا قبل از معرفی رسمی موتورولا حجمی از شایعات و اخبار را به خود اختصاص خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال