Moto X 2015 با دوربینی 21 مگاپیکسلی معرفی شد

نهایتا تیزر‌های مرموز موتورولا در مورد گوشی‌های هوشمند جدید خود نشان از معرفی سه گوشی هوشمند می‌دادند که کسی متوجه آن‌ها نشد. دیروز موتورولا به صورت رسمی از نسل سوم Moto G رونمایی کرد و امروز نیز نوبت آن شد تا دو گوشی جدید Moto X معرفی کند.  Moto X Style و Moto X Play دو گوشی معرفی […]

نهایتا تیزر‌های مرموز موتورولا در مورد گوشی‌های هوشمند جدید خود نشان از معرفی سه گوشی هوشمند می‌دادند که کسی متوجه آن‌ها نشد. دیروز موتورولا به صورت رسمی از نسل سوم Moto G رونمایی کرد و امروز نیز نوبت آن شد تا دو گوشی جدید Moto X معرفی کند.  Moto X Style و Moto X Play دو گوشی معرفی شده‌ی موتورولا در رویداد این کمپانی در دهلی نو بوده است.

Motorola Moto X Style

Moto X Style پرجمدار جدید این کمپانی می‌باشد که دارای نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن QHD است. نسبت نمایشگر گوشی به حاشیه‌های کناری آن تنها 76 درصد می‌باشد که در مقایسه با گلکسی اس 6 و آیفون 6 مثال زدنی است. موتورولا علاوه بر کاهش حاشیه‌ی نمایشگر موفق شده تا از اسپیکر‌های استریو نیز در گوشی استفاده کند که مقایسه‌ی این گوشی را با پرچمداران سامسونگ و اپل معقول‌تر می‌کند.

Moto X 2015 با دوربینی 21 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا از چیپست اسنپدراگون 808 در پرچمدار جدید خود استفاده کرده است کاری که ال جی انجام داد. شاید مشکلات حرارتی اسنپدراگون 810 باعث شده تا موتورولا ریسک نکند و سراغ مدل پایین‌تر این چیپست برود. پردازنده‌ی شش هسته‌ای 1.8 گیگاهرتزی به همراه 3 گیگابایت رم از دیگر مشخصات Moto X Style می‌باشد. سه حافظه‌ی داخلی 32،16 و 64 گیگابایتی نیز برای گوشی تعبیه شده که طبیعتا توسط درگاه کارت حافظه تا 128 گیگابایت قابل افزایش است.

Moto X 2015 با دوربینی 21 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا سنسوری 21 مگاپیکسلی را برای دوربین پرچمدار خود قرار داده که دارای لنز‌هایی با دیافراگم f/2.0 می‌باشد و توانایی ضبط تصاویر با کیفیت 4K در حالت HDR را دارد. به گفته‌ی کمپانی DxO دوربین این پرچمدار را می‌توان جز سه دوربین برتر در میان گوشی‌های هوشمند قرار داد. البته این کمپانی در مورد دوربین جلوی گوشی همچین حرفی را نزده چرا که سنسوری 5 مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید 87 درجه‌ و فلش بر روی گوشی تعبیه شده است.

باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپری نیز در زیر قاب گوشی قرار گرفته که به گفته‌ی موتورولا با استفاده از تکنولوژی شارژ سریع می‌تواند در عرض 15 دقیقه 34 درصد شارژ را به شما تحویل دهد.

 

از نظر ظاهری نیز شما گزینه‌های زیادی را برای خرید خواهید داشت. گوشی بسیار زیبا بوده و در رنگ و مدل‌های مختلفی از جمله چوبی و چرم عرضه می‌شود. پشت گوشی دارای کمی انحنا می‌باشد که به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک بسزایی کرده است.

Moto X 2015 با دوربینی 21 مگاپیکسلی معرفی شد

نهیتا باید به سراغ قیمت این گوشی زیبا برویم. موتورولا قیمت 399 دلار را برای این پرچمدار انتخاب کرده که با توجه به مشخصات ارائه شده بسیار مناسب است. Moto X Style از ماه سپتامبر در بازار‌های مختلف به صورت رسمی عرضه خواهد شد.

Motorola Moto X Play

میان رده‌ی جدید معرفی شده‌ی موتورولا نیز Moto X Play نام دارد. این گوشی دارای نمایشگری 5.5 اینچی با چیپست اسنپدراگون 615 می‌باشد. حافظه‌ی رم تهیه شده برای این گوشی تنها 2 گیگابایت بوده و حافظه ی داخلی آن 16 و 32 گیگابایت است که باز هم قابلیت پشتیبانی از درگاه کارت حافظه تا ظرفیت 128 گیگابایت را دارد.

Moto X 2015 با دوربینی 21 مگاپیکسلی معرفی شد

موتورولا برای این گوشی میان رده نیز ار همان سنسور 21 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی گوشی استفاده کرده که طبیعتا با توجه به محدودیت‌های سخت افزاری گوشی و استفاده از چیپست اسنپدراگون 615 امکان ضبط تصاویر با کیفیت 4K را ندارد. دوربین جلوی گوشی هم دارای سنسوری 5 مگاپیکسلی است که این بار فلش برای این دوربین دیده نمی‌شود.

Moto X 2015 با دوربینی 21 مگاپیکسلی معرفی شد

شاید مهم‌ترین نکته در مورد این گوشی باتری آن باشد. باتری با ظرفیت  3,630 میلی آمپر بر روی این گوشی میان رده قرار گرفته که به گفته‌ی موتورولا قابلیت نگه داری شارژ را تا 48 ساعت در استفاده‌ی مکرر دارد. باز هم شما می‌توانید از تکنولوژی شارژر سریع برای این گوشی استفاده کنید اگر چه همراه با کارتون گوشی این شارژر عرضه نمی‌شود و باید جداگانه آن را تهیه کرد. این گوشی تنها 299 دلار قیمت دارد و در 80 کشور جهان از چند روز آینده کار خود را شروع می‌کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال