شایعه: گوشی بعدی شرکت هوآوی در TENNA رویت شد

با وجود هیجان کافی که در رابطه با ورود فبلت بعدی هوآوی به بازار یعنی Mate 9 وجود دارد، گوشی دیگری از این شرکت چینی به نظر می‎رسد تحت تایید سازمان رگلاتوری TENAA قرار گرفته است. با آن‎که انتظار می‎رود Mate 9 از هر نظر گوشی قدرتمندی باشد، این دستگاه به تازگی رویت شده دارای […]

با وجود هیجان کافی که در رابطه با ورود فبلت بعدی هوآوی به بازار یعنی Mate 9 وجود دارد، گوشی دیگری از این شرکت چینی به نظر می‎رسد تحت تایید سازمان رگلاتوری TENAA قرار گرفته است. با آن‎که انتظار می‎رود Mate 9 از هر نظر گوشی قدرتمندی باشد، این دستگاه به تازگی رویت شده دارای سخت‎افزار داخلی متوسطی است.

شماره مدل این گوشی DIG-AL00 است و شایعه شده که Enjoy 6 یا 6s نامیده می‎شود. طبق لیستی که در TENAA به چشم می‎خورد این گوشی میان‎رده‎ای است با داشتن یک صفحه‎نمایش 5 اینچی با دقت 720p و فناوری IPS، پردازنده‎ی 8 هسته‎ای با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز و 3 گیگابایت رم. حافظه‎ی داخلی آن 32 گیگابایت خواهد بود و امکان افزایش آن با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی تا 128 گیگابایت وجود دارد.

به احتمال زیاد این گوشی دارای یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی خواهد بود. یک باتری با گنجایش 2920 میلی‎آمپر ساعت نیز به چشم می‎خورد که باید چراغ این گوشی نسبتا قوی را تا مدت نسبتا طولانی روشن نگه دارد. خبری در رابطه با زمان رونمایی از این محصول هوآوی وجود ندارد، ولی شایعات اشاره به آذرماه دارند.

با توجه به این‎که انتظار می‎رود از گوشی Huawei Mate 9 در 13 آبان‎ماه رونمایی شود، دستگاه مرموز DIG-AL00 نیز ممکن است در همان تاریخ معرفی شود. یقینا تک‎نیوز به دنبال شنیدن اخبار بیشتر شما را در جریان می‎گذارد.

تصاویری از این گوشی را می‎توانید در زیر مشاهده کنید: