هوآوی از گوشی جدید Enjoy 6 رونمایی کرد

گوشی  Enjoy 6 رسما توسط هوآوی معرفی شد؛ گوشی مورد نظر که فعلا در چین عرضه می‌شود دارای نمایشگر 5 اینچی AMOLED با رزولوشن 720p بوده و بدنه‌ای تمام فلزی به همراه حسگر اثر انگشت در آن گنجانده شده است. این دستگاه که دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بوده، مجهز به چیپست MT6750 شرکت مدیاتک است و 3 […]

گوشی  Enjoy 6 رسما توسط هوآوی معرفی شد؛ گوشی مورد نظر که فعلا در چین عرضه می‌شود دارای نمایشگر 5 اینچی AMOLED با رزولوشن 720p بوده و بدنه‌ای تمام فلزی به همراه حسگر اثر انگشت در آن گنجانده شده است.

این دستگاه که دارای پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بوده، مجهز به چیپست MT6750 شرکت مدیاتک است و 3 گیگابایت رم به همراه 16 گیگابایت فضای داخلی که توسط کارت حافظه جانبی قابل افزایش ، برای آن تعبیه شده و به صورت پیش‌فرض اندروید مارشمالو را بر روی پوسته‌ی Emotion UI 4.1 اجرا می‌کند. هوآوی در درون دوربین Enjoy 6 سنسوری 16 مگاپیکسلی با گشاده‌ی لنز f/2.2 قرار داده و سنسوری 5 مگاپیکسلی نیز برای دوربین جلوی گوشی فراهم آورده است. این گوشی دو سیم‌کارته از نسل چهارم اینترنت همراه و VoLTE پشتیبانی می‌کند. درنهایت هوآوی برای جدیدترین محصول خود باتری با ظرفیت 4100 میلی‌آمپری در نظر گرفته است.

این گوشی که فروشش تنها تا چند روز دیگه آغاز خواهد شد فعلا در چین عرضه می‌شود و قیمتی معادل 190 دلاری برای آن در نظر گرفته شده است. فعلا مشخص نیست که Enjoy 6 را در دیگر مناطق نیز مشاهده خواهیم کرد یا خیر.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال