اطلاعاتی جدید از تبلت عرضه نشده‌ی Nokia Lumia لو رفت!

شرکت نوکیا، دیگر آن کمپانی بزرگ تولید کننده‌ی تلفن‌های همراه نیست و حالا چند سالی است که زیر سایه‌ی مایکروسافت رفته و دیگر نامی از این شرکت در محصولات جدید سری Lumia دیده نمی‌شود. پس از عرضه‌ی تبلت فوق‌العاده‌ی Nokia Lumia 2520 در سال 2013، اخبار زیادی در مورد یک نسخه‌ی کوچکتر از این تبلت […]

شرکت نوکیا، دیگر آن کمپانی بزرگ تولید کننده‌ی تلفن‌های همراه نیست و حالا چند سالی است که زیر سایه‌ی مایکروسافت رفته و دیگر نامی از این شرکت در محصولات جدید سری Lumia دیده نمی‌شود. پس از عرضه‌ی تبلت فوق‌العاده‌ی Nokia Lumia 2520 در سال 2013، اخبار زیادی در مورد یک نسخه‌ی کوچکتر از این تبلت در فضای مجازی منتشر شده بود.

این تبلت که شایعه شده بود صفحه‌نمایشی 8.3 اینچی با وضوح تصویر FullHD خواهد داشت، توسط وب‌سایت نه‌چندان مطرح Zauba ثبت شده بود. همچنین، به نظر می‌رسید که نام این محصول، Nokia Lumia 2020 باشد.

Unreleased Nokia Lumia tablet pops up 2

حالا تصویری از این تبلت در وب‌سایت فنلاندی BestMobileBlog منتشر شده که نشان می‌دهد این تبلت، با Windows 8 RT و 2 گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار چیپ Snapdragon 800، آماده‌ی عرضه بوده است. همچنین سنسور این تبلت از نوع PureView به همراه Flash بوده، چیزی که در کمتر تبلتی دیده می‌شود.

Unreleased Nokia Lumia tablet pops up 3

حالا دیگر این تبلت هیچ‌وقت عرضه نخواهد شد، چیزی که حتی Windows 8 RT نیز به سرنوشت آن دچار شده است. با این‌حال، برای ما بسیار جالب بود که چنین اطلاعاتی پس از گذشت 2 سال منتشر شده، نظر شما چیست؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال