گوشی Elephone S7 از چیپست X20 مدیاتک و نمایشگر فول اچ‌دی بهره خواهد برد

در پایان ماه ژوئن بود اطلاعاتی در مورد یکی گوشی‌هوشمند جدید از سازندگان چینی با نام Elephone S7 منتشر و اعلام شده بود که قرار است در این دستگاه از چیپ Helio X20 شرکت مدیاتک استفاده شود. در نگاه اول، این گوشی شباهت بسیار زیادی به گلکسی S7 سامسونگ داشت، اما این موضوع نمی‌تواند به […]

در پایان ماه ژوئن بود اطلاعاتی در مورد یکی گوشی‌هوشمند جدید از سازندگان چینی با نام Elephone S7 منتشر و اعلام شده بود که قرار است در این دستگاه از چیپ Helio X20 شرکت مدیاتک استفاده شود. در نگاه اول، این گوشی شباهت بسیار زیادی به گلکسی S7 سامسونگ داشت، اما این موضوع نمی‌تواند به تنهایی بد باشد چرا که حتی می‌توان گفت پرچم‌دار سامسونگ شباهت زیادی به Elephone S7 دارد.

حال اطلاعات جدیدی در مورد این دستگاه منتشر شده که می‌تواند برایتان جالب باشد. البته بهتر است قبل از هر چیز، یادآور شویم که چیپ Helio X20 اولین سیستم روی چیپی بوده که ساختار آن به صورت سه-خوشه‌ای (Tri-Cluster) بوده و هسته‌های پردازشگر با ساختار 64 بیتی در سه دسته‌بندی جداگانه قرار گرفته‌اند. همچنین می‌دانیم که این چیپ که با فناوری سخت 20 نانومتری ساخته شده، از 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی پشتیبانی می‌نماید.

در واقع چیپی که سازندگان در این گوشی از آن استفاده کرده‌اند، قدرت بسیار بالایی داشته و می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران قرار بگیرد. از چیپ که بگذریم، به صفحه‌نمایشی که دو طرف آن خمیده است، می‌رسیم. حاشیه صفحه‌نمایش در این گوشی نیز در حداقل خود بوده و شباهت زیادی به گوشی Elephone P9000 دارد. در این مورد شاید بتوان گفت که مهندسین شرکت Elephone به خوبی موفق شده‌اند تا شکل ظاهری گلکسی S7 edge را کپی کنند!

به هر شکل صفحه‌نمایش این محصول جدید کیفیت ساخت بالایی داشته و 5.5 اینچ اندازه دارد. رزولوشن این صفحه‌نمایش نیز 1080p یا Full HD بوده و می‌تواند تراکم پیکسلی خوبی را برای Elephone S7 به همراه داشته باشد. البته هنوز مشخص نیست که سازندگان قصد دارند از پنل OLED که این روزها در بسیاری از گوشی‌‌های هوشمند بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد، بهره برده و یا به استفاده از پنل‌های IPS LCD روی خواهند آورد. در رابطه با دیگر مشخصات فنی نیز می‌توانیم به احتمال استفاده از اندروید 6.0، وجود سنسور اسکنر اثر انگشت در بخش جلویی و همچنین دوربین پشتی 13 و دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی اشاره کنیم.

با این اوصاف نمی‌توان Elephone S7 را رقیبی برای پرچم‌داران دیگر شرکت‌های فعال در عرصه گوشی‌های هوشمند در نظر بگیریم. البته این موضوع نمی‌‌تواند قدرت بالای این دستگاه و طراحی جذاب آن را منکر شود. در نهایت باید اشاره داشته باشیم که هنوز سازندگان زمان عرضه رسمی دستگاه و قیمت نهایی آن را اعلام نکرده‌اند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال