الفون از گوشی S7 خود پرده برداشت

با نگاهی به گوشی‌های اخیر معرفی شده، می‌توان به جرات گفت که سازندگان به سادگی از روی طراحی همدیگر کپی می‌زنند و کمتر شرکتی پیدا می‌شود که در طراحی گوشی‌هوشمند خود خلاقیت به کار برده باشد. وضعیت عدم نوآوری و خلاقیت در طراحی گوشی‌ها به قدری اسفناک شده که شرکت شیائومی در میان تمامی شرکت‌های […]

با نگاهی به گوشی‌های اخیر معرفی شده، می‌توان به جرات گفت که سازندگان به سادگی از روی طراحی همدیگر کپی می‌زنند و کمتر شرکتی پیدا می‌شود که در طراحی گوشی‌هوشمند خود خلاقیت به کار برده باشد. وضعیت عدم نوآوری و خلاقیت در طراحی گوشی‌ها به قدری اسفناک شده که شرکت شیائومی در میان تمامی شرکت‌های مطرح موجود با معرفی گوشی بدون حاشیه Mi Max توجه همگان را به خود جلب می‌کند.

حالا شرکت الفون گوشی 150 دلاری خود را با طراحی نسبتا متفاوت و خمیده‌ای معرفی کرده و نام آن را نیز S7 قرار داده است. شاید بتوان این گوشی را جز ارزان‌ترین گوشی خمیده نامید چراکه نزدیک‌ترین رقیب این محصول، گوشی Mi Note 2 شیائومی است. طراحی به نسبت متفاوت این گوشی با رنگ‌های جذاب و زیبا و قیمت مناسب آن باعث شده تا توجه بسیاری به این گوشی تازه‌وارد جلب شود. گوشی S7 الفون دارای نسخه‌های متفاوتی است؛ به عنوان مثال ارزان‌ترین نسخه‌ی این گوشی دارای 2 گیگابایت رم بوده و 16 گیگابایت فضای داخلی دارد و گران‌ترین نسخه مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای داخلی شده و 249 دلار قیمت دارد.

الفون از گوشی S7 خود پرده برداشت

شرکت الفون به طور کلی دو نسخه از این گوشی را معرفی کرده است. نسخه‌ی اول به نمایشگری 5.2 اینچی مجهز شده در حالی که نسخه‌ی دوم نمایشگری 5.5 اینچی را به کاربر تحویل می‌دهد. هر دو نسخه دارای پنل بدون حاشیه‌ی ال‌سی‌دی و شیشه‌های سه‌بعدی هستند. در درون قاب این گوشی چیپست ده هسته‌ای X20 مدیاتک قرار گرفته و پردازنده‌ی گرافیکی Mali T880 هم در کنار این چیپست گنجانده شده است.

در دپارتمان دوربین این گوشی شاهد سنسوری 13 مگاپیکسلی با گشاده‌ی لنز f/2.2 خواهیم بود. در دوربین جلوی این گوشی هم سنسوری 5 مگاپیکسلی گنجانده شده است. از دیگر مشخصه‌های این گوشی می‌توان به پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی، NFC و باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپری اشاره کرد. این گوشی به صورت پیش‌فرض اندروید مارشمالو را اجرا خواهد کرد و از دو سیم‌کارت به صورت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند.

همانند گوشی گلکسی اس 7 سامسونگ، این گوشی نیز به بدنه‌ای فلزی با طراحی خمیده مجهز شده است و به گفته‌‌ی شرکت سازنده، طراحی گوشی اس 7 الفون ضد انفجاری است به طوریکه سه لایه‌ی محافظ از انفجار این گوشی جلوگیری می‌کنند. به‌هر‌حال شاید بتوان ضد انفجار بودن یک گوشی را در روزهایی که مطرح‌ترین گوشی‌ها با این مشکل مواجه هستند برگ برند‌ه‌ی این گوشی به حساب آورد.

الفون از گوشی S7 خود پرده برداشت

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال