استفاده از کنترل از راه دور در برخی مدل‌های دوربین سونی

کاربرانی که از دوربین های سونی استفاده می کنند میتوانند با استفاده از کنترل از راه دور از این محصولات استفاده کنند. استفاده از محصولات سونی بصورت از راه دور تنها از طریق نرم افزارهای مخصوص این شرکت امکان پذیر بوده و کاربران می بایست از محصولات اختصاصی این شرکت استفاده کنند. به گزارش سرویس […]

کاربرانی که از دوربین های سونی استفاده می کنند میتوانند با استفاده از کنترل از راه دور از این محصولات استفاده کنند. استفاده از محصولات سونی بصورت از راه دور تنها از طریق نرم افزارهای مخصوص این شرکت امکان پذیر بوده و کاربران می بایست از محصولات اختصاصی این شرکت استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از انگجت، سونی امکان استفاده از کنترل از راه دور را برای کاربران خود فراهم کرده است. برای این منظور، این شرکت ابزاری را تولید کرده است که میتواند برای دوربین های سری آلفای سونی کنترل از راه دور تولید کند. این جعبه ابزار تهیه عکس های ورزشی که به تمرکز بیشتری نیاز دارند را ساده تر خواهد کرد.

از دیگر مزایای استفاده از این جعبه ابزار تغییر تنظیمات، عکاسی در لحظات ویژه، مشاهده تصاویر بصورت زنده و به حالت پیش فرض است. این ابزار تنها برای دوربین های سری آلفا تولید شده و بسیاری از کاربران امیدوارند این محصول برای دیگر دوربین های سونی نیز عرضه شود. شرکت سونی قصد دارد با عرضه کنترل از راه دور بتواند با رقبایی چون نیکون و کنون رقابت کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال