استفاده از نوعی ربات برای تمیز کردن گوش

محققان نوعی ربات مجهز به دوربین و لنز توسعه دادند که می‌تواند به طور بهینه برای تمیز کردن گوش مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ربات Bebird N3 Pro می‌تواند گوشهای کاربر را بطور کامل و ایمن تمیز کند. این فناوری جدید رباتیکی قادر است با خارج کردن جرم گوش، عمیق […]

محققان نوعی ربات مجهز به دوربین و لنز توسعه دادند که می‌تواند به طور بهینه برای تمیز کردن گوش مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، ربات Bebird N3 Pro می‌تواند گوشهای کاربر را بطور کامل و ایمن تمیز کند. این فناوری جدید رباتیکی قادر است با خارج کردن جرم گوش، عمیق ترین قسمت آن را به سادگی و به صورت هوشمند تمیز کند.

هم اکنون افراد برای تمیز کردن گوش، از گوش پاکن های پنبه ای استفاده می‌کنند که امکان آسیب به گوش نیز در آن وجود دارد. اما با استفاده از این فناوری جدید که به دوربین و لنز مجهز است می توان از طریق گوشی هوشمند درون گوش را مشاهده کرده و از کارکرد این روبات در بخش های مختلف با خبر شد.

در این ربات از ساختار ضد لغزش و لامپ های LED برای تمیز کردن گوش استفاده شده است. این ربات در سایزهای مختلف ساخته شده و می تواند برای گوش های همه افراد مورد استفاده قرار بگیرد. برای استفاده از این دستگاه از باتری استفاده می شود و پس از تمام شدن شارژ می توان از طریق جایگاه مخصوص آن را شارژ کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال