کاربران می‌توانند از طریق نرم‌افزار بیکسبی به قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی دسترسی داشته باشند

کاربران گوشی‌های گلکسی البته به غیر از فارسی زبانان می‌توانند قابلیت‌های هوش مصنوعی این گوشی را از طریق نرم‌افزار بیکسبی در اختیار داشته باشند. بدین ترتیب امکان استفاده از فرمان های صوتی Galaxy AI نیز وجود خواهد داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نرم‌افزار بیکسبی توسط سامسونگ با هوش مصنوعی گلکسی یکپارچه […]

کاربران گوشی‌های گلکسی البته به غیر از فارسی زبانان می‌توانند قابلیت‌های هوش مصنوعی این گوشی را از طریق نرم‌افزار بیکسبی در اختیار داشته باشند. بدین ترتیب امکان استفاده از فرمان های صوتی Galaxy AI نیز وجود خواهد داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، نرم‌افزار بیکسبی توسط سامسونگ با هوش مصنوعی گلکسی یکپارچه شده بدین ترتیب می‌تواند قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی را با روشی آسان‌تر در اختیار کاربران قرار دهد. اعلام کرد با تغییر جدید کلیه کاربران ان استفاده از قابلیت‌های گلکسی ai را با فرمان‌های صوتی خواهند داشت.

طبق گزارش های منتشر شده در این مورد کاربران اکنون می‌توانند از طریق صدای خود ویژگی‌های مختلف هوش مصنوعی گلکسی را روی سری اس ۲۴ مورد استفاده قرار دهند. یکی از این قابلیت‌های هوش مصنوعی مترجم گلکسی اس ۲۴ است که به گفته سامسونگ اکنون با گفتن سلام بی‌کسبی مترجم را روشن کن راه‌اندازی خواهد شد. کاربران می‌توانند از طریق همین روش به دستیار تایپ نیز دسترسی پیدا کنند با استفاده از برنامه بیکسبی از طریق ویس امکان فعال کردن برخی ویژگی‌های دیگر نظیر ترجمه زنده تصحیح کلمات خلاصه‌سازی صفحات وب ساماندهی فایل‌ها و همچنین تماس‌ها وجود دارد.

در این گزارش آمده است قابلیت ویس در نرم‌افزار بیکسبی امکان پشتیبانی از زبان‌های چینی انگلیسی آلمانی کره‌ای ایتالیایی فرانسوی پرتغالی آمریکای لاتین و اسپانیایی را خواهد داشت. سامسونگ ضمن توصیه به کاربران با هدف افزایش دقت یا قابلیت اعتماد این نرم‌افزار گفته بهتر کاربران جملات و کلمات را به صورت شمرده ادا کرده و همچنین دستورات را با تاخیر به نرم‌افزار بیکسبی اعلام کنند. احتمالاً برای استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی مبتنی بر حافظه ابری نیاز به ورود حساب کاربری خواهند داشت. البته کاربران بهتر است برای یکپارچگی هرچه بیشتر نرم‌افزار بیکسبی با Galaxy AI کمی صبر کنند همچنین احتمالاً این ویژگی در آینده در مناطق بیشتری نیز برای کاربران عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال