کاربران در بروزرسانی جدید واتساپ می توانند تماس گروهی 8 نفره داشته باشند

در بروزرسانی جدید واتساپ کاربران می توانند در گروههای 8 نفره با هم ارتباط داشته باشند. این در حالیست که پیش از این حداکثر تعداد کاربران در تماس های گروهی 4 نفر بود. فیسبوک طی وعده خود در بروزرسانی جدید این امکان را برای کاربران فراهم کرد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا […]

در بروزرسانی جدید واتساپ کاربران می توانند در گروههای 8 نفره با هم ارتباط داشته باشند. این در حالیست که پیش از این حداکثر تعداد کاربران در تماس های گروهی 4 نفر بود. فیسبوک طی وعده خود در بروزرسانی جدید این امکان را برای کاربران فراهم کرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا و به نقل از  WCCFtech، در پی شیوع کرونا و اجبار برای ماندن در خانه، ارتباطات تصویری و گروهی افزایش یافت. اما محدودیت افراد شرکت کننده در تماس های گروهی باعث شد تا فیسبوک به فکر افزایش کاربران در تماس های گروهی افتاد. پس از آن گزارش هایی در مورد تلاش این شرکت برای امکان حضور 8 نفر در تماس های تصویری منتشر شد.

فیسبوک پس از تائید این موضوع، اکنون اعلام کرده کاربران در بروزرسانی جدید میتوانند از امکان تماس گروهی 8 نفره استفاده کنند. البته تعداد 8 نفر نسبت به نرم افزارهای همچون Messenger Rooms با تعداد کاربران 5 نفر بسیار کم است اما باید در نظر داشت که تمامی مکالمات در فیسبوک برخلاف سایر برنامه ها رمزگذاری می شوند. البته برخی گزارش ها نشان داده که فیسبوک در حال کار روی Messenger Rooms است تا با پشتیبانی از آن، این قابلیت را در دایرکت اینستاگرام نیز اضافه کند. البته هنوز فیسبوک اعلام نکرده که می توان در ایسنتاگرام از تماس های تصویری استفاده کنند یا خیر.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال